کارخانه فولاد مبارکه اصفهان اهتمام جدی به فرمایشات رهبری دارد

سید کاظم دلخوش درباره فضای شکل گرفته درباره فولاد مبارکه گفت: راه گفتگو برای شفافیت اولین گامی است که درباره روشنگری باید برداشت بدون برداشتن این قدم نباید موضوعی را جلو برد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کارخانه فولاد مبارکه اصفهان با وجود اهتمامی که به مسئله تولید و ایجاد ساختاری امن در حوزه اشتغال داشته اما همزمان با شروع سال جدید هجمه هایی را متوجه خود دید که علیرغم آمادگی برای پاسخگویی به آنها اما با مقاومتی روبرو بود که حکایت دیگری از پشت پرده شکل گیری چنین فضایی دارد. حمایت برخی رسانه ها در کانالهای تلگرامی و توئیتر از فضای فشار بر فولاد مبارکه رمزگشایی از روند چنین فعالیتهایی را باعث شد که در ادامه متوجه شدیم ارتباط تنگاتنگی بین گردانندگان چنین رسانه هایی با نزدیکان برخی نمایندگان مجلس وجود دارد. علیرغم گویا بودن شواهد درباره این افراد اما همراهی برخی در مجلس سبب شد تا صدای برخی نمایندگان در تریبون های بیگانه شنیده شود که خود سنگ محک آشکاری برای سنجش عیار آنها بود.

 

در این ارتباط ابهاماتی مطرح است که اولا اگر ادعای برخی در مجلس درباره کارخانه فولاد مبارکه اصفهان درست و اصولی است چرا در رسانه های کشور کمتر رسانه ای حتی از بین منتقدان فولاد به آن پرداخته است؟ دوم اینکه لشگرکشی رسانه ای در فضای مجازی آن هم در بین کانالهای تلگرامی آیا روش خوبی برای بیان انتقادات است؟

 

در این ارتباط با سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره روند فعالیتهای کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و جو شکل گرفته درباره این کارخانه گفتگو کردیم. دلخوش با اشاره به تأثیرگذاری فولاد مبارکه در اقتصاد کشور گفت: کمتر واحدی را در کشور می توان مثال زد که مانند فولاد مبارکه اصفهان به موضوع توجه به فرمایشات رهبری به درستی اهتمام داشته باشند. کشور در شرایط فعلی نیاز به حاشیه سازی نیازی ندارد و تنها باید با نگاه به آینده جلو رفت.

 

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه متأسفانه برخی از سازمانهای دولتی در بحث اشتغال دارای ایراد هستند گفت: خواه ناخواه این مسئله وظایف واحدهایی مانند فولاد مبارکه را سنگین تر می کند که تا امروز با اخباری که به گوشمان می رسد به درستی به آن عمل کرده. تقویت بنگاههای خصوصی از راه درست نتیجه اش می شود واحدی مانند فولاد که مردم ثمره اش را خواهند دید.

 

سید کاظم دلخوش درباره فضای شکل گرفته درباره فولاد مبارکه گفت: راه گفتگو برای شفافیت اولین گامی است که درباره روشنگری باید برداشت بدون برداشتن این قدم نباید موضوعی را جلو برد.

 

دلخوش با بیان اینکه همه کسانی که امروز به هر نحوی درحال خدمت رسانی برای کشور هستند باید جدیت را در دستور کار داشته باشند گفت: اما این مسئله نباید سبب دامن زدن به برخی از حاشیه ها شود که اصلا مفید به حال کشور نیست.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار