کار عجیب میلیونر روسی برای دستیابی به طول عمر

یک میلیونر روسی به نام «سیرگی یونگ» ۱۰۰ میلیون دلار بر فناوری زیستی سرمایه‌گذاری کرده است که به آن «علم جاودانگی» گفته می‌شود.

به گزارش رصد روز ، هدف از این فناوری، افزایش عمر انسان به ۲۰۰ سال است. این میلیونر روسی بر این باور است که با استفاده از قطعات الکترونیکی و زیستی در کنار یک دیگر از طریق چاپ سه بعدی «۳ دی»، می‌توان عمر انسان را افزایش داد.

او در این راستا هر سال با ۱۰۰ شرکت مرتبط متخصص همکاری می‌کند. او یک سرمایه‌دار غیردولتی است و در صورت موفقیتش می‌توان به عمر بیش از ۱۰۰ سال انسان‌ها امیدوار بود.

این پول هم‌اکنون در زمینه انواع فناوری‌ها از جمله ساخت ربات، جایگزینی اعضای کاشته شده در راکتور‌های زیستی درون بدن و تحقیقات هوش مصنوعی هزینه شده است.

یونگ در بیانیه‌ای گفت: هشتاد سال پیش، متوسط عمر روی زمین ۴۳ سال بود و هم‌اکنون در کشور‌هایی مانند انگلستان و آمریکا، متوسط عمر بین ۷۵ تا ۸۰ سال است، بنابراین ما تلاش خواهیم کرد تا طول عمر را از طریق «سبک زندگی» و پیشرفت‌های فناوری و تغییرات در مراقبت‌های بهداشتی. طولانی‌تر کنیم.

یونگ بودجه یک شرکت بریتانیایی به نام Juvenescence را تأمین می‌کند که در زمینه تولید دارو‌های ضد پیری تخصص دارد. این شرکت در کارایجاد سیستم‌هایی است که برای از بین بردن سلول‌های در حال زوال بدن و بازسازی بافت‌هایی که با افزایش سن خراب می‌شوند، طراحی شده‌اند.

یونگ توضیح داد بزرگترین مشکل اعضای قابل تعویض یا اعضای مصنوعی بدن، واکنش سیستم ایمنی بدن در هنگام پیوند است؛ زیرا بدن فکر می‌کند این یک شی خارجی و بیگانه است و همه کار‌ها را برای دفع آن انجام داده می‌دهد.

آزمایش‌ها نشان داده‌اند که استفاده از مایع غدد لنفاوی، راهی برای حل مشکل برای کاشت مستقیم آن در داخل بدن است.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط