کاهش ۲ هزار و ۴۹۵ میلیارد ریالی بیمه البرز طی یکماه / کمترین تراز ماهانه ۱۴۰۰

تراز خرداد ماه بیمه البرز نسبت به اردیبهشت ماه کاهش 2 هزار 495 میلیارد ریالی دارد اما در مقایسه با فرودین ماه این تراز کاهش 2 هزار و 719 میلیارد ریالی روبروست.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت بیمه البرز که طی چند روز گذشته عملکرد خوبی را در بازار سرمایه پشت سر گذاشت در عملکرد ماهانه تردیدهایی را به وجود آورد.

این شرکت بیمه ای که در فروردین سال جاری موفق شد ۵ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال حق بیمه صادره داشته باشد هزار و ۷۰ میلیارد نیز خسارت پرداختی داشت تا به این ترتیب در اولین ماه فعالیت خود در سال جاری تراز مثبت ۴ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریالی را ثبت کند.

تراز بیمه البرز فروردین

دومین ماه فعالیت در سال جدید برای بیمه البرز با کاهش تراز ۲۲۵ میلیارد ریالی نسبت به فروردین ۱۴۰۰ همراه بود. اگرچه تراز این شرکت بیمه ای در اردیبهشت ماه نیز قابل تأمل بود. بیمه البرز در این ماه موفق شد ۵ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال حق بیمه صادره داشته باشد و هزار و ۷۰۰ میلیارد نیز خسارت پرداخت کرد تا به این ترتیب تراز ۴ هزار و ۶۴ میلیارد ریالی برای این شرکت بیمه ای ثبت شود.

تراز بیمه البرز اردیبهشت

در خرداد ماه اما وضعیت برای این شرکت اصلا جالب نبود. مجموع حق بیمه صادره برای البرزی ها در این ماه بیش از ۳ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال نبود و در عوض ۲ هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال خسارت پرداخت شد که تراز هزار و ۵۷۰ میلیارد ریالی را شاهد هستیم.

تراز بیمه البرز خرداد

با این حساب تراز خرداد ماه بیمه البرز نسبت به اردیبهشت ماه کاهش ۲ هزار ۴۹۵ میلیارد ریالی دارد اما در مقایسه با فرودین ماه این تراز کاهش ۲ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریالی روبروست. با کارنامه خرداد ماه بیمه البرز کمترین تراز این شرکت بیمه ای در سال ۱۴۰۰ رقم خورد.

مطالب مرتبط