کاهش ۳۹ درصدی سود پایه پتروشیمی ارومیه / افزایش ۳۱۴ درصدی بدهی

افزایش 314 درصدی بدهی های آن است. بدهی های پتروشیمی ارومیه با این افزایش به 2 هزار و 68 میلیارد ریال رسید در حالیکه سال 98 بدهی این شرکت بیش از 499 میلیارد و 580 میلیون نبود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پتروشیمی ارومیه که در حال حاضر با با حاشیه با حاشیه امنی خوبی روبروست در صورتهای مالی جدید با مسائلی روبروست که برای سهامدارانش می تواند قابل توجه باشد. این شرکت پتروشیمی که در آخرین روز معاملاتی این هفته ۳.۵ درصد از حقوقی هایش را به عنوان فروشنده می بیند در صورتهای مالی منتهی به پایان سال اسفند ۹۹ از کاهش سود پایه هر سهم خبر می دهد.

در حال حاضر ارزش بازار این  شرکت ۱۰ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال است که در مقایسه با ابتدای سال ۲ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است. موضوعی که در درباره پتروشمی ارومیه باید به آن توجه کرد کاهش سود پایه این شرکت است که با ریزش ۳۹ درصدی به ۵۹۴ ریال رسید. سال ۹۸ این مقداربرای پتروشیمی ارومیه ۸۲۵ ریال بود.

موضوع دیگری که در صورتهای مالی این واحد تولیدی قبل توجه است افزایش ۳۱۴ درصدی بدهی های آن است. بدهی های پتروشیمی ارومیه با این افزایش به ۲ هزار و ۶۸ میلیارد ریال رسید در حالیکه سال ۹۸ بدهی این شرکت بیش از ۴۹۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون نبود.

مطالب مرتبط