کتک خوردن بهزاد داداش زاده و پسرش / کار به پزشکی قانونی رسید

به گزارش رصد روز ، کتک خوردن بهزاد داداش زاده و پسرش در اپرتمان محل سکونتشان موجی از واکنشها را در پی داشت. جزئیات کتک خوردن بهزاد داداش زاده و پسرش   بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال، روز گذشته با حضور در محل پزشکی قانونی در رابطه با...

به گزارش رصد روز ، کتک خوردن بهزاد داداش زاده و پسرش در اپرتمان محل سکونتشان موجی از واکنشها را در پی داشت.

جزئیات کتک خوردن بهزاد داداش زاده و پسرش

 

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال، روز گذشته با حضور در محل پزشکی قانونی در رابطه با اتفاقاتی که در ساختمان محل سکونتش برای خودش و فرزندش رخ داده حضور یافت.
در تماسی که با این پیشکسوت پرسپولیس داشتیم او گفت به دلیل حمله یکی از همسایه‌ها به فرزندش، در همان ساختمانی که در آن زندگی می‌کنند، وقتی قصد داشته آنها را از هم جدا کند خودش هم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
چرا به پزشکی قانونی مراجعه کردید؟
برای گرفتن طول درمان و شکایتی که بابت درگیری در ساختمان به وجود آمد به اینجا آمده‌ام.
با کی درگیر شده‌اید؟
با پسر و پدری که البته آقای پدر، مدیر ساختمان مان است. این آقا و پسرش در ساختمان ما آرامش را سلب کرده اند و فرهنگ آپارتمان نشینی ندارند. علاوه بر این پسرش وقت و بی وقت بر سر مسائل بی اهمیت با پسرم جر و بحث می‌کند و با طرح مسائل بی اهمیت فوتبالی مثل بحث آبی و قرمز و استقلال و پرسپولیس، از این طریق بهانه‌ای برای شروع بحث به وجود می‌آورد.
حالا چه اتفاقی افتاده که به خاطرش کارتان به اینجا کشیده؟
چند روز پیش وقتی قصد خروج از پارکینگ با ماشین را داشتیم بازهم همان آقا به پسرم حرفی زد و او را ناراحت کرد. وقتی پسرم رفت دلیل این کارش را بپرسد محکم به صورتش ضربه زد و عینکش را شکست. پسرم دانشجو و سرش در کتاب و کامپیوتر است و خدا میداند اصلا اهل این مسایل نیست. ولی ضربه محکمی‌به صورتش زد و او را زخمی‌کرد و یک ضربه هم به قفسه سینه‌اش زد و مجروح شد.
وقتی این صحنه را دیدم بلافاصله جلو رفتم تا آنها را جدا کنم که نمی‌دانم با چه وسیله سختی که در دستش بود به سرم ضربه زد و با یک ضربه دیگر باعث شد دندانم بشکند و لبم پاره شود. این فرد حالت عادی نداشت.
ما در ساختمان آزارمان به مورچه نمی‌رسد. اما این آقا پسر و پدرش که مهندس هم هست کار و زندگی‌شان را تعطیل کرده‌اند و فقط باعث سلب آسایش من و خانواده ام می‌شوند.
شکایت کرده ام و با مستنداتی از عکس محل جراحت سرم، ضرب خوردگی‌ها، شکستگی دندان و صورت و سینه پسرم، همه را به پزشکی قانونی و مراجع ذیصلاح دادم. تازه علاوه بر شکایت، طول درمان هم می‌گیرم. گرچه می‌دانم آخرش هم باید رضایت بدهم. ولی واقعا این رسمش نیست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار