کجای دنیا مواد اولیه را در بورس می گذارند و به دلار برای آن پول می دهند اما به ریال حقوق می پردازند؟

به گزارش رصد روز، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، درباره خبر آزادشدن قیمت لوازم خانگی گفت: این خبر را صد درصد تایید نمی‌کنیم. مگر می‌شود سازمان حمایت و صمت وجود داشته باشد بعد قیمت را آزاد کنند. بر چه اساس و دستورالعملی م...

به گزارش رصد روز، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، درباره خبر آزادشدن قیمت لوازم خانگی گفت: این خبر را صد درصد تایید نمی‌کنیم. مگر می‌شود سازمان حمایت و صمت وجود داشته باشد بعد قیمت را آزاد کنند. بر چه اساس و دستورالعملی می‌خواهند قیمت را آزاد کنند؟ این حرف‌ها درست نیست.

خبر آزادشدن قیمت لوازم خانگی، نوید گران‌تر شدن این بازار گران قیمت را می‌دهد، اما برخی اعضا این صنف خبر فوق را رد می‌کنند. وضعیت بازار لوازم خانگی با وجود جلوگیری از واردات و افتادن بازار به دست چند کارخانه محدود، وضعیتی را در این بازار رقم زده که چندان به نظر نمی آید منجر به ایجاد رضایت در مصرف کنندگان شده باشد. سوال اینجاست که کالای خانگی ایرانی از نظر کیفیت و قیمت چه تفاوت های معناداری با نمونه مشابه خارجی دارد و مردم کدامیک را در یک شرایط آزاد انتخاب خواهند کرد.

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، درباره خبر آزادشدن قیمت لوازم خانگی به «انتخاب» گفت: این خبر را صد درصد تایید نمی‌کنیم. مگر می‌شود سازمان حمایت و صمت وجود داشته باشد بعد قیمت را آزاد کنند. بر چه اساس و دستورالعملی می خواهند قیمت را آزاد کنند؟ این حرف‌ها درست نیست.

مطالب مرتبط