گریه های زجه آور مجری مشهور برای همسرش | سعید حدادیان اشک حامد سلطانی را درآورد

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مجری تلویزیون است.حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد.همسر حامد سلطانی فائزه صفری متولد ۱۳۶۸ بود که در حادثه رانندگی به همراه فرزندش درگذشت.در برنامه حسی...

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مجری تلویزیون است.حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد.همسر حامد سلطانی فائزه صفری متولد ۱۳۶۸ بود که در حادثه رانندگی به همراه فرزندش درگذشت.در برنامه حسینیه معلی، سعید حدادیان و سید مجید بنی فاطمه با اشاره به فوت همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون شروع به روضه‌خوانی کردند.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه و مسابقه میدان و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد.

سوابق و فعالیت ها

سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.

حامد سلطانی

او همچنین مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرا در بسیاری از برنامه ها و مراسم های مختلف بوده است.

وی همچنین علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز دستی بر آتش دارد و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

حامد سلطانی مجری مسابقه میدون | عکس و بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش و سوابق

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را بر عهده دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

همسر حامد سلطانی مجری تلویزیون کیست

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و یک دختر کوچک به نام فاطمه سلما دارد که تصاویری از دخترش با متن های احساسی و پدرانه را به اشتراک گذاشته است.

اقای سلطانی به تازگی صاحب یک پسر شده بود که در ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد و داغدار شد.

حامد سلطانی

حامد سلطانی روزهای بسیاری سختی را پشت سر گذاشته است مرگ فرزند داغی نیست که به ایران راحتی ها فراموش شود کما اینکه فرزندت در مقابل چشمانت در یک حادثه دلخراش فوت کند اتفاقی دردناک که برای حامد سلطانی مجری جوان رخ داد و زندگی او را کاملا تغییر داد.

حامد سلطانی مجری و نقاش و گرافیست مطرح ایرانی بوده که در چند سال اخیر برنامه های میدون و اعجوبه ها را به عنوان مجری بر عهده داشته بود. او در خرداد ۱۴۰۱ در یک سانحه رانندگی همسر و فرزند ۲ ساله خود را از دست داد و خودش نیز به شدت مصدوم شد.

حامد سلطانی از طراحان مطرح گرافیک شهرداری مشهد می باشد  او در پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا نیز به عنوان طراح فعالیت می‌کند.همچنین مدیرعامل گروه هنری و تلویزیونی صدا و سیمای مشهد است.

حامد سلطانی در اینستاگرام خود نوشته به نظر من بچه حزب اللهی ها شاد ترین انسانهای روی زمین هستند، البته از آن دست شادی هایی که خوش داریم نه آن قِسم که باید تحمل کنیم.
حالا گاهی معاندین کُخ دارند و میخواهند قضیه را برعکس جلوه دهند و بعضی از همین رفقا کمک میکنند بهشان که البته زیاد هم نیستند…

به هر حال تا آنجا که میدانم شادی و نشاط یکی از مهمترین جاذبه های بچه های انقلاب و حزب اللهی ها بوده و هست؛ چیزی که خیلی ها با آن غریبه اند!

چه بسیار رفقایی که مدتی پس از آشنایی از گذشته‌شان میگفتند و از اینکه گمان نمیکردند در فضای بین مذهبی‌ها شوخی هم جایی داشته باشد. چه بسیار خود من که روزگاری تصور نمیکردم ارتباط گرفتن با آنهایی که ریش میگذارند و انگشتر به دست دارند و موهایشان را افقی آب و شانه میکنند و به جای سلام، سلام علیکم میگویند و به جای خداحافظ یاعلی، اینقدر شیرین و اعتیادآور باشد. بعد از آن تولدی که پیش تر گفتم، به این جماعت معتاد شدم…
آنقدر که حتی با دوستان قدیمی ترم غریبه شدم که البته به نظرم همین هم خوب نیست. یک جورهایی از آن ور بوم افتادن است…

بر و بچه های باصفای حسینیه هنر که مدتی است طرحی نو در فضای هیئات و اجتماعات انقلابی مشهد در انداخته اند یکی از مصادیق همین بچه حزب اللهی ها هستند که علاوه بر “بُشرُهُ فی وَجهِه” هرازگاهی با نطنز ها و سمزقندها لبخند را بر لب دیگران هم مینشانند و این بس قیمتی تر است…
به لطف حضرت عشق در یک شب شیرین شاهد شکر شکنیِشان شدیم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار