گزارش نیمه اول بورس ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از ریزش بیش از ۲۸ هزار واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۴۲۱ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۳۱ هزار و ۴۷۴ واحد تکیه کرد. در این میان نماد فارس ، کگل و فولا...

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از ریزش بیش از ۲۸ هزار واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۴۲۱ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۳۱ هزار و ۴۷۴ واحد تکیه کرد. در این میان نماد فارس ، کگل و فولاد بیشترین اثرگذاری منفی را در شاخص داشته دارند. معاملات امروز در ابتدا با کاهش ۱۳ هزار واحدی شروع شد اما در ادامه با عدم حمایت درست و فشار فروش بالا شاهد کاهش شاخص بودیم.

گزارش نیمه اول بورس ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

تا لحظه نگارش این خبر تعداد معاملات امروز رقم ۵۲۹ هزار و ۵۳۴ را نشان می دهد و ارزش معاملات امروز ۴۰ هزار و ۹۰۶ میلیارد ریال است. امروز ۱۱۰ نماد مثبت و ۵۲۲ نماد منفی هستند.

ارزش بازار در نیمه اول بورس ۵۷ میلیون و ۱۳۵ هزار میلیارد ریال است. در بین نمادهای پرتراکنش تنها نماد کیمیاتک مثبت است و سایر نمادها روز قرمزی را تا این لحظه پشت سر میگذارند.

در بازار فرابورس نیز ۴۵۸ هزار و ۶۱۱ معامله را شاهدین که ارزش آن به ۱۲۲ هزار و ۸۹۹ میلیون ریال می رسد. امروز و تا این لحظه نمادهای آریا ، هرمز و بپاس بیشترین اثرگذاری منفی را در بازار دارند و تنها نماد مثبت در بین پرتراکنش ها نماد تازه عرضه شده فجهان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار