گزارش پایانی بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰ نشان می دهد ، بازار سهام در حالی سومین هفته از آذرماه را با رشد ۱۱ هزار واحدی در شاخص کل به پایان رساند که ارزش معاملات کل بورس حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود. شاخص کل بورس امروز با ۰٫...

به گزارش رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰ نشان می دهد ، بازار سهام در حالی سومین هفته از آذرماه را با رشد ۱۱ هزار واحدی در شاخص کل به پایان رساند که ارزش معاملات کل بورس حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود. شاخص کل بورس امروز با ۰٫۸۵ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز ۰٫۶۸ درصد رشد داشت. همین طور نمای پایانی بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰ حکایت از این دارد که نمادهای خساپا و خودرو پس از یک ماه تعلیق و همزمان با افزایش قیمت بین ۱۰ تا ۲۰ درصدی بازگشایی شدند. نمادهای فملی، فولاد، خودرو و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل امروز را داشتند. با اینکه خودرو در ساعات پایانی بازار بازگشایی شد اما به همراه دو نماد فملی و شستا جزو پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار سرمایه امروز بود.

جزئیات بیشتر گزارش پایانی بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

 

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی برترین گروه‌های صنعتی بازار سهام امروز شدند. پالایش، خودرو و کمند بیشترین ارزش معامله و خودرو، خبهمن و خگستر بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص دادند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۷۳ واحد رشد وارد کانال ۱۹ هزار و ۱۷۶ واحد شد و نمادهای زاگرس، شگویا و سمگا بیشترین تاثیر را در شاخص کل فرابورس امروز داشتند.

نقشه بازار بورس امروز 17 آذر 1400

نقشه بازار بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط