گزارش پایانی بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ نشان میدهد بازار سهام هفته چهارم آذرماه را سبز به پایان رساند. نمای پایانی بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در حالی از رشد ۱۳۷۷ خبر می دهد که مشابه هفته گذشته بورس پس از یک هفته  افت مجددا چهار...

به گزارش رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ نشان میدهد بازار سهام هفته چهارم آذرماه را سبز به پایان رساند. نمای پایانی بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در حالی از رشد ۱۳۷۷ خبر می دهد که مشابه هفته گذشته بورس پس از یک هفته  افت مجددا چهارشنبه با کاهش فشار فروش، سبز شد. امروز شاخص کل ۱۳۰۰ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۲۹۳ هزار واحد قرار گرفت. در حالی شاخص کل ۰٫۱۱ درصد رشد کرد که شاخص هم‌وزن ۰٫۲۸ درصد منفی بود.

گزارش پایانی بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰

 

میدکو، فملی و شفن امروز بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند اما خودرویی‌ها که از روز بازگشایی تا کنون همچنان صف فروش هستند، امروز نیز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. همچنین در حالی که ارزش معاملات در بازار امروز حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان بود، فردا، کیان و خودرو بیشترین ارزش معامله و خودرو، خساپا و خگستر بیشترین حجم معامله را داشتند.

نقشه بازار بورس امروز 24 آذر 1400

نقشه بازار بورس امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط