گزارش پایانی بورس امروز ۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۳ بهمن ۱۴۰۰ ، معاملات امروز بازار سرمایه نوسانی نزولی به خود گرفت و در نهایت با ۲۵ هزار واحد منفی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس در پایان بازار امروز در روی سطح یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد قرار...

به گزارش رصد روز ، گزارش پایانی بورس امروز ۳ بهمن ۱۴۰۰ ، معاملات امروز بازار سرمایه نوسانی نزولی به خود گرفت و در نهایت با ۲۵ هزار واحد منفی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس در پایان بازار امروز در روی سطح یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بازار سهام نیز ۱٫۸ درصد افت داشت. همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود سه میلیارد تومان رسید.

فولاد، فملی، فارس، شبندر، تاپیکو بیشترین تاثیر منفی، وپاسار و کسعدی نیز بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص داشتند.

پرتراکنش‌ترین معاملات امروز متعلق به نمادهای خودور، فملی، خساپا و شپنا بود. شتران نیز تنها نماد پرتراکنش مثبت تالار شیشه‌ای ماند.

همچنین سه درصد از نمادهای بازار یعنی ۲۱ نماد رشد داشتند، در مقابل ۴۱۴ نماد نیز افت کردند.

فرابورس نیز سرخ‌پوش شد، شاخص کل این بازار در کانال ۱۷ هزار و ۳۵ واحدی قرار گرفت. زاگرس، هرمز و شگویا نیز بیشترین تاثیر منفی را در بازار داشتند.

شاخص کل بازار سهام روز گذشته پس از دو هفته افت متوالی ۲۴ هزار واحد رشد کرد و در کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل در حالی ۰٫۱۹ واحد رشد کرد که شاخص هم‌وزن ۰٫۴۳ درصد منفی بود.

حقیقی‌ها امروز ۷۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «شتران»، «شپنا»، «خودرو»، «فملی»، «شبندر»، «خساپا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «تجلی»، «کرمان»، «سمگا»، «فجهان»، «توسن»، «شگویا» و«صبا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود سه هزار میلیارد تومان رسید.

آخرین قیمت ۲۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۱۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط