گزارش پایان بورس امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / تداوم روند صعودی شاخص کل

روند صعودی در بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۳۰۰۰ هزار واحد افزایش یابد. به گزارش رصد روز، شاخص کل بورس امروز با ۳۱۴۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با صعود...

روند صعودی در بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۳۰۰۰ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش رصد روز، شاخص کل بورس امروز با ۳۱۴۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با صعودی ۱۷۰۱ واحدی در رقم ۴۰۱ هزار و ۴۷۰ واحد ایستاد. در این بازار ۳۰۰ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال انجام شد.

گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۴۷ واحد افزایش در رقم ۱۸ هزار و ۴۷۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۱۹ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال انجام شد.

بورس امروز 25 آبان 1401

سرمایه‌گذاری صباتامین، داروسازی دانا، پخش البرز، فرابورس ایران و توزیع دارو ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

شپنا با ۳۱، وبملت با ۲۲ و شیندر با ۱۹ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد و در نقطه مقابل، غدشت با ۱۰، همراه با ۹ و شفا با ۷ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

نقشه بازار بورس امروز 25 آبان 1401

در میان صنایع نیز فرآورده‌های نفتی با ۵۰، خودرو و ساخت قطعات با ۴۲ و بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۴۱ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرد و مواد و محصولات دارویی با ۲۳ ، محصولات غذایی و آشامیدنی با ۱۱ و مخابرات با ۹ میلیارد تومان هم بیش‌ترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار