یارانه عید قربان صحت دارد؟

به گزارش رصد روز ،  بر اساس شواهد و اظهارات مقامات دولتی قرار نیست در روز عید قربان امسال یارانه جدیدی به حساب مردم واریز شود. اما مردم ممکن است در این تاریخ دو گروه مشمول یارانه شوند. دو گروه از مشمولان یارانه عید قربان اولین گروه ۹ دهک ...

به گزارش رصد روز ،  بر اساس شواهد و اظهارات مقامات دولتی قرار نیست در روز عید قربان امسال یارانه جدیدی به حساب مردم واریز شود. اما مردم ممکن است در این تاریخ دو گروه مشمول یارانه شوند.

دو گروه از مشمولان یارانه عید قربان

اولین گروه ۹ دهک درآمدی هستند که در دو ماه گذشته بیستم هر ماه یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت کرده‌اند. یارانه نقدی تیر ماه احتمالا به روال دو ماه گذشته در تاریخ بیستم تیر ماه واریز می‌شود. عید قربان هم در همین تاریخ قرار دارد.

گروه دومی که احتمالا یارانه دریافت می‌کنند، جاماندگان و معترضانی هستند که در اردیبهشت و خرداد امسال یارانه نقدی دریافت نکردند.۲۶ اردیبهشت ماه یعنی حدود ۵۰ روز قبل، یارلنه نقدی برای این گروه واریز شد. اما هنوز قابل برداشت نیست.

ابراهیم رئیسی در برنامه تلویزیونی دستور داد حساب این گروه ظرف دو هفته آینده مشخص شود و یارانه این گروه از معترضان قبل از واریز یارانه تیر ماه قابل برداشت شود.

مطالب مرتبط