یکسال پس از وعده های رئیسی و یارانش در کشور چه گذشت؟ + ویدئو

به گزارش رصد روز ، یکسال پس از وعده های رئیسی و یارانش در کشور چه گذشت؟ برای پیدا کردن پاسخ این سؤال نیاز به یک مرور کوتاه بر آنچه که در تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کافی بود. ابراهیم رئیسی و یارانش در سیزدهمین دوره انتخابا...

به گزارش رصد روز ، یکسال پس از وعده های رئیسی و یارانش در کشور چه گذشت؟ برای پیدا کردن پاسخ این سؤال نیاز به یک مرور کوتاه بر آنچه که در تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کافی بود.

ابراهیم رئیسی و یارانش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وعده هایی را دادند که گواه تحقق یا عدم تحقق آنها می تواند سفره و وضعیت اقتصادی مردم باشد. سعید جلیلی، محسن رضایی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهرعلی زاده و عبدالناصر همتی کاندیداهای سیزدهمین دور انتخاب ریاست جمهوری بودند.

مواضع برخی از کاندیداها که خود را کاندیدای پوششی نمی دانستند و از به کار بردن این مسئله ناراحت بودند خیلی زود عیان شد و با کناره گیری برخی از آنان از این دور انتخابات ریاست جمهوری عدم صداقت آنان به خوبی آشکار گردید. در خصوص وعده های اقتصادی نیز باید اذعان کرد با افزایش قیمت دلار، افزایش چند برابری قیمت اقلام اساسی، بن بست در مذاکرات برجامی و انتصابات ضعیف در کابینه برنامه ۷ هزار صفحه ابراهیم رئیسی را تحت الشعاع قرار داد.

یکسال پس از وعده های رئیسی و یارانش در کشور چه گذشت؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط