یک تیر و سه نشان بیمه پارسیان با اجرای اعلام خسارت بیمه برخط

اعلام خسارت بیمه برخط در بیمه پارسیان دارای مزایایی است که علاوه بر احترام به حقوق کاربران در استفاده از بهترین خدمات بیمه ای شرایطی را ایجاد می کند تا در کمترین زمان ممکن همه آنچه باید در ارزیابی یک خسارت انجام شود صورت گیرد.  به گزارش ر...

اعلام خسارت بیمه برخط در بیمه پارسیان دارای مزایایی است که علاوه بر احترام به حقوق کاربران در استفاده از بهترین خدمات بیمه ای شرایطی را ایجاد می کند تا در کمترین زمان ممکن همه آنچه باید در ارزیابی یک خسارت انجام شود صورت گیرد. 

به گزارش رصد روز، شرکت بیمه پارسیان سامانه ای به منظور اعلام خسارت بیمه بدنه به صورت آنلاین برای مشتریان خود راه اندازی کرده که فرآیند دریافت خسارت از این شرکت را به شکل قابل ملاحظه ای سریع تر و آسان تر کرده است.

قبل از آن که به معرفی سامانه اعلام خسارت بیمه بدنه برخط بیمه پارسیان و مزایای آن بپردازیم بد نیست به این نکته اشاره کنیم که زمانی بیمه بدنه خودرو از نظر شمار زیادی از مردم یک سرویس بیمه ای لوکس به شمار می آمد که بسیاری از مالکان وسایل نقلیه ضرورت آن را باور نداشتند و تمایلی به آن نشان نمی‌دادند. اما در حال حاضر وضعیت قیمت ها در بازار خودرو به شکل قابل ملاحظه ای تغییر کرده و مالکان خودرو نیز نگاه خود را به بیمه بدنه اصلاح کرده اند.

شاید نخواهیم این واقعیت را بپذیریم اما اکنون ارزان ترین خودروها نیز بخش مهمی از سرمایه یک خانوار به شمار می آیند و بیمه بدنه دیگر یه سرویس لوکس نیست. بر این اساس تقاضای بیشتری برای این خدمت در بازار بیمه کشور به وجود آمده و شرکت های بیمه نیز برای پاسخگویی به این تقاضا خدمات خود را ارتقاء بخشیده اند.

شرکت بیمه پارسیان نیز هماهنگ با نیازهای بازار، خدمات بیمه بدنه خود را بهبود بخشیده و سامانه اعلام خسارت بیمه بدنه برخط را رونمایی کرده است. در ادامه مزیت های این سامانه را به اختصار مرور می کنیم.

تشکیل پرونده بدون نیاز به مراجعه حضوری

سامانه اعلام خسارت بیمه بدنه برخط  بیمه پارسیان یکی از بزرگترین مشکلات مشتریان و متقاضیان این سرویس را که لزوم مراجعه حضوری به واحدها و شعب شرکت برای تشکیل پرونده بوده، برطرف کرده است. با راه اندازی این سامانه مشتریان می توانند در صورت ایجاد خسارت های درج شده در بیمه نامه بدنه به سهولت در هر ساعت از شبانه روز به این سامانه مراجعه کرده و برای دریافت خسارت خود تشکیل پرونده دهند. در این مقطع زمانی که ترافیک و آلودگی هوا و سایر مشکلات تردد، تشکیل پرونده های خسارت را به صورت حضوری دشوار و پردردسر می کند اینکه مشتریان بتوانند با استفاده از این سامانه بدون نیاز به مراجعه به شعب واحدهای پرداخت خسارت نسبت به تشکیل پرونده اقدام و مراحل کامل دریافت خسارت پرونده خود را از آغاز تا انتها پیگیری کنند، مزیتی غیرقابل انکار است.

ساده سازی فرآیندهای دریافت خسارت

سامانه ای که توسط شرکت بیمه پارسیان برای سرویس دهی به مشتریان بیمه بدنه تدارک دیده شده، فرآیندهای تشکیل پرونده و مراحل پیگیری و دریافت خسارت را بسیار ساده سازی کرده است. این سامانه به گونه ای طراحی شده که حتی بیمه گزاران سالمندی که برای استفاده از سامانه ها و پلتفرم های مبتنی بر فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطات مشکل دارند نیز به سادگی و با کمترین مشکل مراحل و فرآیند تشکیل پرونده را طی کنند. مراحل تشکیل پرونده تا حد امکان کاهش یافته و ساده شده که پیگیری آنها برای عموم مشتریان امکان پذیر باشد.

دریافت خسارت در اسرع وقت

طولانی بودن زمان دریافت خسارت های درج شده در بیمه نامه بدنه خودرو یکی از نقاط ضعف این مدل بیمه نامه در بسیاری از شرکت های بیمه ای است که مشتریان از آن گله دارند. سامانه اعلام خسارت بیمه بدنه برخط  بیمه پارسیان علاوه بر ساده سازی فرآیند دریافت خسارت، زمان دریافت خسارت را نیز کاهش داده و مشتریان این شرکت بیمه ای با مراجعه به این سامانه در اسرع وقت خسارت بیمه نامه بدنه خود را دریافت می کنند

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط