۳ هزار میلیارد تومان بزودی به بازار سرمایه تزریق می‌شود/ با حقوقی‌ها متخلف، عادلانه برخورد می‌کنیم

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: دو روز گذشته تصویب شد که صندوق توسعه ملی علاوه بر منابعی که در اختیار دارد و حمایت‌های مستمری از بازار انجام می‌دهد، 3 هزار میلیارد تومان دیگر از محل انتظار اوراق تبعی، به زودی به بازار تزریق کن...

به گزارش رصد روز، محمدعلی دهقان دهنوی درباره حمایت از بازار سرمایه از طریق صندوق توسعه ملی و صندوق تثبیت اظهار داشت: دو روز گذشته تصویب شد که صندوق علاوه بر منابعی که در اختیار دارد و حمایت‌های مستمری از بازار انجام می‌دهد، ۳ هزار میلیارد تومان دیگر از محل انتظار اوراق تبعی، به زودی به بازار تزریق کند.

وی درباره اقدام حقوقی‌ها برای مدیریت بازار و خرید و فروش مهندسی شده سهام گفت: اینکه جمع ببندیم که حقوقی‌ها باعث این وضعیت شدند یا حقیقی‌ها اقداماتی انجام داده‌اند، اشتباه است. ممکن است در میان حقوقی‌ها و حقیقی‌ها افرادی باشند که تخلفاتی انجام داده باشند، نباید آنها را با هم جمع بست.

رییس سازمان بورس تاکید کرد:  وظیفه سازمان این است که تخلف را به خوبی شناسایی و به طور عادلانه‌ای با آن برخورد کنیم اما اینکه حقوقی‌ و حقیقی‌ها را جمع ببندیم درست نیست.

دهقان دهنوی با بیان اینکه به طور مرتب بازار را رصد می‌کنیم و باید تاکید کنم که سهم حقوقی‌ها از بازار نسبت به حقیقی‌ها کمتر است، اظهار داشت: ضمن اینکه خرید و فروش‌ها را رصد می‌کنیم و حقوقی‌ها در جهت حمایت از بازار خوب عمل کرده‌اند اما اگر بین حقوقی‌ها تخلفی شناسایی کنیم برابر قانون با آن برخورد خواهیم داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

ایلنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار