آخرین اخبار از وضعیت افزایش حقوق سربازان

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد که هیچ تغییری در رقم حقوق پرداختی به سربازان ایجاد نشده و پرداخت‌ها مطابق قانون بودجه در حال انجام است.

به گزارش رصد روز، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد که هیچ تغییری در رقم حقوق پرداختی به سربازان ایجاد نشده و پرداخت‌ها مطابق قانون بودجه در حال انجام است. امیر غلامرضا رحیمی‌پور، درباره کاهش حقوق سربازی اظهارکرد: ستادکل نیرو‌های مسلح با پیگیری‌های فراوانی که از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی انجام داد، موفق شد تا حقوق سربازان را افزایش دهد که این امر در سال ۱۴۰۰ و بر اساس قانون بودجه اجرایی شد.
وی با بیان اینکه پرداخت حقوق سربازان بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در حال انجام است، تصریح کرد: هیچ تغییری در رقم پرداختی به سربازان ایجاد نشده است و اگر در موارد معدودی موارد اندکی از حقوق سربازان کسر شده باشد، احتمالا به دلیل اخذ کسورات و حق بیمه و … است. وگرنه همانطور که گفتم هیچ تغییری در حقوق پرداختی به سربازان نداریم.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح در عین حال از ادامه پیگیری‌های ستادکل نیرو‌های مسلح برای افزایش حقوق سربازان در آینده خبر داد و گفت: ما پیگیر هستیم تا رقم پرداختی به سربازان در قانون بودجه سال آینده نیز افزایش پیدا کند و امیدواریم که این امر محقق شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار