آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امروز روند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه افزایشی است. طلای ۱۸ عیار بالا رفته و سکه امامی هم رشد قیمت داشته است. در همین حال سکه بهار آزادی نیز خود را به آستانه کانال ۲۳ میلیون تومانی رسانده است. به گزارش رصد روز،قیمت طلا و سکه در بازار امروز...

امروز روند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه افزایشی است. طلای ۱۸ عیار بالا رفته و سکه امامی هم رشد قیمت داشته است. در همین حال سکه بهار آزادی نیز خود را به آستانه کانال ۲۳ میلیون تومانی رسانده است.

به گزارش رصد روز،قیمت طلا و سکه در بازار امروز مسیری صعودی را طی می‌کند. قیمت طلا ( ۱۸ عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و ۸۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است. این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز گذشته با قیمت دو میلیون و ۶۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شده بود.

سکه امامی

امروز قیمت سکه امامی با رشد مواجه شد. این نوع سکه که روز گذشته با قیمت ۲۴ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان معامله شده بود، امروز روی قیمت ۲۴ میلیون و ۵۱ هزار تومان بازگشایی شد که نشان از کاهش قیمت سکه امامی داشت.

با این حال اما با افزایش معاملات بازار، قیمت سکه امامی هم با رشد مواجه شد و به قیمت ۲۴ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان تا لحظه تنظیم این گزارش رسید. حباب این نوع سکه هم اکنون به ۴ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسیده است.

سکه و طلا جدید

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم مانند سکه امامی و طلای ۱۸ عیار امروز با رشد مواجه شده است. هر سکه بهار آزادی امروز با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن به ۳ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که آخرین قیمت روز گذشته سکه بهار آزادی، ۲۲ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان بوده و امروز هم معاملات این سکه روی قیمت ۲۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان بازگشایی شده بود.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. این نوع سکه روی قیمت ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بازگشایی شد که نشان از روند صعودی نیم سکه در بازار امروز دارد.

آخرین قیمت نیم‌سکه در معاملات روز گذشته بازار طلا، ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بوده است. حباب نیم سکه نیز امروز به سه میلیون و ۲۳۹ هزار تومان رسیده است.

ربع سکه

امروز قرار بوده است دور سوم عرضه ربع سکه‌های بانک مرکزی در بورس کالا آغاز شود. این ربع سکه‌ها در روند حراج چندقیمتی به قیمت‌های متفاوتی معامله می‌شوند. اما در بازار آزاد طلا امروز قیمت ربع سکه همچنان ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است و تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

قیمت بازگشایی این نوع سکه نیز همین عدد بوده که برابر با آخرین معامله روز گذشته است. باید اشاره داشت که حباب ربع سکه به ۴ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسیده است!

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز در بازار بدون تغییر بوده است. هر سکه گرمی که روز گذشته با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان معامله شده بود امروز به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و نوسان جالب توجهی را تجربه نکرده است. حباب این نوع سکه نیز اکنون دو  میلیون و ۴۷۷ هزار تومان است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار