آخرین وضعیت فرزاد فرزین / مردم دعا کنند

به گزارش رصد روز ، فرازاد فرزین که برای برگزاری کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش راهی ترکیه شده بود با مبتلا شدن به کرونا امیکرون این کنسرت را از دست داد. در ابتدا به نظر می رسید که این خواننده موسیقی پاپ کشورمان با کمی مراقبت وضعیت بهتری پ...

به گزارش رصد روز ، فرازاد فرزین که برای برگزاری کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش راهی ترکیه شده بود با مبتلا شدن به کرونا امیکرون این کنسرت را از دست داد. در ابتدا به نظر می رسید که این خواننده موسیقی پاپ کشورمان با کمی مراقبت وضعیت بهتری پیدا میکند اما آخرین وضعیت فرزاد فرزین از کاهش شدید سطح هوشیاری و بیستری شدن در بخش مراقبت های ویژه خبر می دهد.

آخرین وضعیت فرزاد فرزین به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی

 

در این باره بهنام بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با توئیتی از وخامت وضعیت فرزاد فرزین خبر داد و بستری شدن او در بخش مراقبت های ویژه و کاهش شدید سطح هوشیاری را تأئید کرد. خواننده ۴۱ ساله کشورمان که عناوین زیادی را در کارنامه خود دارد و به تازگی در عرصه بازیگری نیز نشان داده که استعداد قابل توجهی را برای بروز می تواند داشته باشد در شرایطی اجرای مشترک خود را با خواننده ترک از دست داد که به گفته بابازاده امشب این خواننده ترک تنها به روی استیج رفت. به گفته برخی از نزدیکان به این خواننده بسیباری از مردم در سالن برگزاری این کنسرت با شنیدن خبر وضعیت جسمی فرزاد فرزین متأثر شدند نزدیکان این چهره از مردم خواستند تا برای او دعا کنند.

آخرین وضعیت فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار