آخرین وضعیت قیمت طلا ، سکه و ارز در بازار ۳۱ شهریور ۹۹

بازار سکه روند متفاوتی را در پیش گرفت به طوریکه امروز در بازار سکه شاهد بودیم که کمترین افزایش قیمت با بیشترین افزایش قیمت اختلاف 185 هزار تومانی داشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در بخش قیمت طلا امروز دو اتفاق روی داد که مشخص شد قیمت طلا در کشور از دو ساز و کار متفاوت تبعیت می کند. در بازار طلا قیمتها تابع موجهای جهانی بود اما در بازار سکه مشخصاً برخی تعمدها سبب به وجود آمدن حباب فعلی شده است. در بازار فلزات گرانبها اما امروز در تاریخ ۳۱ شهریور شاهد افت بسیار کم در قیمت معاملات بودیم. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱.۲۲۴.۵۰۰ تومان معامله شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز ۱.۶۳۲.۷۰۰ تومان بود. هر مثقال طلا در آخرین روز تابستان ۹۹ نیز ۵.۳۰۴.۰۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

در مجموع در بازار امروز با توجه به کاهش اونس جهانی طلا که روز جمعه در بازارهای جهانی رقم خورده بود و طی دو روز شنبه و یکشنبه به واسطه تعطیلات هفتگی در اروپا تغییر چندانی نکرده بود شاهد افت قیمت ها در بازار داخلی طلا بودیم.

اما بازار سکه روند متفاوتی را در پیش گرفت به طوریکه امروز در بازار سکه شاهد بودیم که کمترین افزایش قیمت با بیشترین افزایش قیمت اختلاف ۱۸۵ هزار تومانی داشت. کمترین افزایش قیمت در بازار سکه مربوط به سکه گرمی بود که با ۱۵.۰۰۰ تومان افزایش قیمت همراه بود و رشد ۰.۷۴% را پشت گذاشت و به ۲.۰۳۵.۰۰۰ تومان رسید. قیمت سکه اما در بع سکه ۲۵ هزار تومان افزایش داشت و به ۳.۹۲۵.۰۰۰ تومان رسید. نیم سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت خود را به ۶.۹۲۰.۰۰۰ تومان رساند و سکه طرح جدید با افزایش ۱۷ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۱۲.۹۷۶.۰۰۰ پهلو زد. سکه بهار آرادی اما بیشترین افزایش قیمت را در بازار امروز تجربه کرد و به ۱۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان رسید که حکایت از رشد ۱.۶ درصدی آن در معاملات دارد.

در بازار ارز نیز قیمت دلار به با کمی افزایش نسبت به روز قبل به ۲۷.۰۵۵ تومان رسید این در حالیست که قرار بود شاهد اصلاح قیمت دلار باشیم. قیمت یوروز نیز با کاهشی بسیار جزئی ۳۱.۸۹۶ تومان معامله شد. قیمت پوند نیز ۳۴.۹۷۳ تومان بود.  بازار ارز همچنان بدون ثبات و نوسانی به کار خودش ادامه می دهد.

 

قیمت دلار

 

” با ما در رصد مهمترین اخبار و تحولات باشید “

مطالب مرتبط