آغاز همکاری بیمه البرز با شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران

در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بیمه و بانک)، مدیران عامل بیمه البرز و شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش رصد روز ،  به نقل از روابط عمومی بیمه البرز بر اساس این تفاهم نامه که با حضور ...

در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بیمه و بانک)، مدیران عامل بیمه البرز و شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش رصد روز ،  به نقل از روابط عمومی بیمه البرز بر اساس این تفاهم نامه که با حضور  موسی رضایی،  مدیرعامل بیمه البرز، رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، علی بنیادی نائینی معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی و جمعی از مدیران صنعت بیمه‌ای کشور  به امضای طرفین رسید، شرکت بیمه البرز به منظور تکریم هرچه بیشتر مشتریان و ارتقای خدمات به بیمه‌گزاران به تبادل اطلاعات و دریافت گزارش امتیاز اعتباری مشتریان از شرکت مذکور می‌پردازد.

این سامانه اعتبار سنجی، قابلیت تهیه، تنظیم و ارائه انواع گزارشات امتیاز اعتباری را برای شرکت بیمه البرز فراهم خواهد کرد تا این شرکت باسابقه بیمه‌ای کشور خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه بدهد. همچنین اطلاعات دریافتی با قید محرمانه بودن، در قالب گزارش‌های استاندارد به صورت منظم مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط