آقای فتاح سوابق درخشان آقای حشمت الله قنبری در حوزه گردشگری را رو کنید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پس از انتخاب غیرموجه علی عسگری به عنوان مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس شاهد یک انتصاب دیگر از نوع عجیب تری در هلدینگ پارسیان بودیم.  هلدینگ پارسیان که در زمینه گردشگری فعالیت می کند و یکی از هلدینگهای معتبر کشور در...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پس از انتخاب غیرموجه علی عسگری به عنوان مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس شاهد یک انتصاب دیگر از نوع عجیب تری در هلدینگ پارسیان بودیم.  هلدینگ پارسیان که در زمینه گردشگری فعالیت می کند و یکی از هلدینگهای معتبر کشور در این حوزه است طی حکمی از سوی پرویز فتاح ، حشمت الله قنبری را کارشناس مذهبی را از این پس به عنوان سکاندار خود می بیند.

البته گرایش و نزدیکی حشمت الله قنبری به ابراهیم رئیسی و ارتباط بسیار خوب او با برخی از افراد نزدیک به دایره رئیس دولت در این انتصاب اصلا بی تأثیر نبوده اما موضوع مهم متن نامه پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص این موضوع است در این حکم بیان شده؛

“با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه‌ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می‌رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه‌ها و نیز بهره مندی از نظرات خبرگان عرصه سیاحتی و گردشگری در چارچوب مصوبات هیئت مدیره هلدینگ، نسبت به اعمال اصلاحات لازم در ساختار آن شرکت اقدام فرمایید”.

چند سؤال؛

 

آقای فتاح به فرض تجارب ارزشمند آقای حشمت الله قنبری در امور موزه آیا چنین دلیلی کفایت لازم برای مدیریت یک هلدینگ گردشگری را ایجاد خواهد کرد؟

لزوم تحول در بخش گردشگری نیازی به مدارک مکعتبر دانشگاهی و تجارب ارزشمند در زمینه گردشگری ندارد؟

تجارب درخشان آقایب حشمت الله قنبری در این زمینه چیست فقط به بخشی از فعالیتهای ایشان در حوزه گردشگری اشاره کنید تا عموم مردم از دستاوردهای ایشان در این حوزه مطلع شوند.

باید پذیرفت سهم دادن دولت رئیسی به برخی از نزدیکان که این روزها بیش از همیشه ملموس است تبدیل به پاشنه آشیل دولت مردمی شده و مطمئناً در این باره باید به مردم توضیح داده شود که چنین انتصابهایی با کدام متر و معیار در حال صورت گرفتن است؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار