آقای وزیر اقتصاد! وام‌های فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت نمی‌شود

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: وام‌های فرزندآوری، ودیعه مسکن و سایر تسهیلات مرتبط با قانون جمعیت پرداخت نشده است و مردم به دفتر نمایندگان مراجعه می‌کنند. به گزارش رصد روز،  علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) مجلس شورای اسل...

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: وام‌های فرزندآوری، ودیعه مسکن و سایر تسهیلات مرتبط با قانون جمعیت پرداخت نشده است و مردم به دفتر نمایندگان مراجعه می‌کنند.

به گزارش رصد روز،  علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور، اظهار داشت: یارانه سوخت آژانس‌ها و بارکش‌های بنزینی علی رغم گذشت سه ماه پرداخت نشده است و این وزارتخانه باید به تکالیف خود عمل کند.

وی بیان کرد: تاریخ اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ بود و کارکنانی که از مهر ماه ۱۴۰۰ به بعد بازنشسته شده‌اند، با استناد به بخشنامه صادره از سازمان بازنشستگی، رتبه‌بندی در میانگین حقوق بازنشستگی آنان محاسبه نمی‌شود و با کاهش ۴ تا ۶ میلیونی حقوق مواجه می‌شوند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع نارضایتی کارکنان بازنشسته و مراجعه آنان به اداره محل خدمت را در پی داشته است. همچنین کسانی که در سال جاری شرایط بازنشستگی دارند، به همین علت دچار سردرگمی شده‌اند.

نظری در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: وام‌های فرزندآوری، ودیعه مسکن و سایر تسهیلات مرتبط با قانون جمعیت پرداخت نشده است و مردم به دفتر نمایندگان مراجعه می‌کنند. وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید منابع تسهیلات را مشخص و گزارش آن را به مجلس ارائه کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار