آیا هزینه بالای تبلیغاتی همراه اول اعتماد مشتریان را باز می گرداند؟

شرکت ارتباطات سیار ایران که در حال حاضر مهدی اخوان بهابادی را به عنوان مدیرعامل خود دارد 83.91 درصد سهام خود را از آن مخابرات ایران می بیند. این شرکت در پایان سه ماهه سال جاری بیش از 8 میلیارد هزینه تبلیغات کرده که نسبت به مدت مشابه سال 2...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، معنی و مفهوم تبلیغات نیاز به بازتعریف ندارد ابزاری که به معرفی بیشتر یک شرکت و خدمات و محصولاتش خواهد پرداخت و طرحهای جدیدی را که می تواند برای دنبال کنندگان یک صنف خاص جذاب باشد به روشهای مختلف اطلاع رسانی می کند. به عبارت دیگر تبلیغات وسیله ای برای جذب مخاطب و زمینه برای پرورش اعتماد نزد مردم است. برای این منظور هرساله شرکتها مبلغی را در بخش تبلیغات در نظر می گیرند که بنا به صلاحدید در بخشهای مورد نیاز هزینه می شود. همراه اول یا شرکت ارتباطات سیار ایران  از جمله شرکتهائیست که هزینه تبلیغاتی زیادی را در صورتهای مالی خود می بیند.

شرکت ارتباطات سیار ایران که در حال حاضر مهدی اخوان بهابادی را به عنوان مدیرعامل خود دارد ۸۳.۹۱ درصد سهام خود را از آن مخابرات ایران می بیند. این شرکت در پایان سه ماهه سال جاری بیش از ۸ میلیارد هزینه تبلیغات کرده که نسبت به مدت مشابه سال ۲۳.۷% رشد داشته.

هزینه تبلیغات همراه اول

این هزینه نسبت به حقوق پرداختی به پرسنل گروه و شرکت که ۲.۱۲۴ را شامل می شود بیش ۲.۴ برابر است. اما در بخشی دیگر از هزینه های همراه اول به موردی به نام هزینه گسترش فرهنگ می رسید گه رقم آن بالغ با هزار میلیارد ریال است. البته این موضوع می تواند مطالبه ای را مطرح کند که همراه اول در بحث گسترش فرهنگ چه کاری انجام داده که چنین رقم بزرگی در مقابل آن دیده می شود.

همراه اول

همراه اولی ها که به خاطر افزایش تعرفه خدمات اینترنت خود بارها از سوی مردم مذمت شده بودند و بارها از سوی وزارت ارتباطات تذکر دریافت کرده بود آیا با چنین هزینه هایی خواهد توانست تا به جبران مافات گذشته بپردازد؟

 

” با ما در رصد مهمترین اخبار و تحولات باشید “

مطالب مرتبط