ابهام جدی در حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن در پایتخت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در حالیکه متقاضیان نهضت ملی مسکن بعد از چندین ماه منتظر پیامک های تأئید یا عدم تأئید احراز شرایط لازم هستند برای برخی از متقاضیان این طرح اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. ابهام جدی در حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن د...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در حالیکه متقاضیان نهضت ملی مسکن بعد از چندین ماه منتظر پیامک های تأئید یا عدم تأئید احراز شرایط لازم هستند برای برخی از متقاضیان این طرح اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است.

ابهام جدی در حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن در پایتخت

 

در تماسی چند تن از ثبت نام کنندگان در این طرح علت رد درخواست آنان عدم سکونت ۵ ساله در شهر محل تقاضا ذکر شده. با قبول این بند که می تواند در جلوگیری از سوءاسفاده های احتمالی مفید به فایده باشد باید این نکته را اضافه کرد که در شهری مانند تهران در هنگام ثبت نام ضرورت سکونت ۵ ساله در منطقه مورد نظر ذکر نشده بلکه مانند سایر شهرهای کشور لزوم سکونت ۵ ساله در شهر محل تقاضا جزو شرایط درخواست دیده می شود.

برخی از ثبت کنندگان این طرح در پایتخت به واسطه این عدم شفافیت در هنگام ثبت نام نتوانستند در ادامه شرایط لازم را احراز کنند و درخواست آنان برای استفاده از این طرح رد شد.

چنین اتفاقی در پایتخت به جهت عدم توضیح کافی در شرایط ثبت نام متقاضیان این استان رخ می دهد و تنها راه آنان بعد از رد درخواستشان اعتراض است که باز هم به نظر می رسد با توجه به سوابق موجود درخواستشان مورد قبول قرار نمی گیرد.

به نظر می رسد می رسد بهتر باشد به جای کلی گویی در خصوص شرایط جامع ثبت نام ، تفاوت متقاضیان استان تهران با سایر نقاط کشور به روشنی مشخص گردد تا عدم شفافیت سبب تضییع حقوق افراد نشود و در ضمن در مقابل اتفاقات رخ داده در تهران مدیران مربوطه شفاف سازی کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار