اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به دو واحد صنعتی خراسان رضوی

در سفر عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به خراسان رضوی، اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به دو واحد صنعتی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قهوه و سرم ایران مورد تصویب واقع شد.

به گزارش رصد روز، در سفر عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به خراسان رضوی، اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به دو واحد صنعتی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قهوه و سرم ایران مورد تصویب واقع شد.

محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به استان خراسان رضوی، در بدو ورود به مشهد به زیارت شهدای گمنام شتافت. وی در زیارت از قبور مطهر این سه شهید که به تازگی در این مکان خاکسپاری شده‌اند اظهار امیدواری کرد اقدامات توسعه‌ای بانک توسعه تعاون در میدان اقتصادی بتواند در روند توسعه‌ای کشور نقش مهمی ایفا نماید.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال به کارخانه مولتی کافی زیرمجموعه هلدینگ پارت سازان
ایرانی در بازدید از خط تولید بزرگ‌ترین تولیدکننده قهوه فوری در ایران گفت: فعالیت تولیدی در اقتصاد کشور بسیار ارزشمند است و بانک توسعه تعاون نیز با آگاهی از وضعیت تولید در کشور، عمده تمرکز عملیات توسعه‌ای را به حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی معطوف نموده است.
وی افزود: برای کمک به فرآیند تولیدی و کمک به حفظ و اعتلای سطح اشتغال، اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال به کارخانه مولتی کافی زیرمجموعه هلدینگ پارت سازان مورد تصویب واقع می‌شود.
ایرانی گفت: با توجه به اشتغال سیصد نفری شرکت در بخش قهوه فوری و اشتغال صدها نفری در بخش‌های دیگر، این مصوبه اعتباری می‌تواند در حمایت از چرخه تولیدی مؤثر واقع شود.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به این‌که تولید، موتور محرک سایر حوزه‌های اقتصادی در سطح کلان می‌باشد طی پیشنهادی به مدیران پارت سازان گفت: وظیفه ما تقویت بخش تعاون است و پیشنهاد این است که فعالیت اقتصادی شرکت در قالب تعاونی ادامه یابد، و بر اساس تکلیف نیز بانک ۷۰ درصد خدمات اعتباری را به بخش تعاون اختصاص می‌دهد.
ایرانی در بخشی از اظهارات با اشاره به فاز جدید توسعه‌ای ۲۰۰۰ میلیارد ریالی این هلدینگ گفت: در مجموعه خدمات توسعه‌ای بانک تلاش بر این است که از همه سبد محصولات به مشتریان ارائه خدمات شود و ازاین‌رو تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و سایر خدمات تخصصی به شرکت قابل ارائه است.
حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون با اشاره به فاز جدید توسعه‌ای قهوه پارت سازان گفت: این طرح توسط ارکان اعتباری بانک مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تصویب، بانک آمادگی حمایت مراحل تولیدی شرکت را دارد.

تصویب حد اعتباری ۵۰۰ میلیارد ریالی به بزرگ‌ترین تولیدکننده سرنگ کشور
در ادامه ایرانی در بازدید از مجموعه تولید سرم و سرنگ ورید اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در پی انتفاع و کسب منافع اقتصادی صرف نیست و بانک تلاش می‌کند تا با ارائه عملکرد مناسب، به گونه‌ای عملیات توسعه‌ای را راهبری نماید تا منافع حاصل از تولید و اشتغال به عموم مردم منطقه سرازیر شود.
وی با اعلام تصویب حد اعتباری ۵۰۰ میلیاردریالی به بزرگ‌ترین تولیدکننده سرنگ کشور گفت: این واحد محصول مهمی را تولید می‌نماید که در حفظ و ارتقای سلامت جامعه مؤثر است و شبکه بانکی کشور نیز در محوری هدایت می‌شود تا تمرکز اصلی عملیات بانکی از جریان‌های مفید تولیدی باشد.

بازدید از شرکت‌های مورد حمایت بانک توسعه تعاون
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از کارخانه آرد اتحادیه تعاونی نانوایان مشهد گفت: جای بسی افتخار است که بانک توسعه تعاون طی پنج سال اخیر با حمایت از فعالیت راهبردی آرد و کشاورزی موجبات شکل گیری و فعالیت این واحد تولیدی را فراهم ساخته است و هزار نانوای عضو این تعاونی از محصول این کارخانه به فعالیت مشغول هستند.
ایرانی در بازدید از گروه صنعتی قائم تولید کننده انواع پیستون و بوش گفت: این شرکت نیز با اتکا به اخذ تسهیلات دویست میلیارد ریال حد اعتباری و سرمایه در گردش و ۱۵۰ میلیارد ریالی ایجاد خط تولید و تهیه ماشین آلات از بانک توسعه تعاون موجب اشتغال ۷۵۰ نفر اشتغال مستقیم و صدها نفر اشتغال غیر مستقیم شده است.
در این دیدارها مهدی امین بیدختی مدیر شعب استان خراسان رضوی، معاونین استان و مصطفی منتظری مقدم رئیس اداره کل مدیریت ریسک نیز حضور داشتند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

مطالب مرتبط

آخرین اخبار