ادامه تعطیلی کرونایی اصناف گروه‌های شغلی۳ و ۴ در هفته آینده

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به ادامه تعطیلات کرونایی اصناف گروه های شغلی سه و چهار، گفت: از هفته آینده صاحبان واحدهای صنفی گروه های شغلی یک و دو به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند مغازه های خود را باز کنند.

به گزارش رصد روز ، به نقل از اتاق اصناف تهران قاسم نوده فراهانی با اشاره  به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۱ و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند اما فعالیت گروه های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع می باشد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود:مشاغل گروه ۳ شامل بوستان ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران ها(شامل بیرون بر نمیشود)، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبائی، موزه ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی می باشد.

وی افزود: گروه ۴ نیز شامل باشگاههای ورزشی و ورزش های پربرخورد از جمله کشتی ، باغ و حش و شهر بازی ، مراکز آبی ، استخر سر پوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

نوده فراهانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و از از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت کنند تا تهران دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه ها تعطیل نشود.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار