ارائه خدمات به مشتریان سایپا در طرح “جمعه‌های پاییز”

سازمان خدمات پس از فروش سايپا اعلام كرد مشتريان این گروه خودروسازی مي‌توانند براي انجام سرويس دوره‌اي و دريافت خدمات در طرح جمعه‌هاي پاييز در روزهاي جمعه نيز به تعميرگاه هاي مركزي سايپايدك مراجعه كنند.

به گزارش رصد روز ، به نقل از روابط عمومی سایپایدک، تعمیرگاه های مرکزی سایپایدک در روزهای جمعه نیز مانند سایر روزهای هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ارائه خدمات سرویس‌های دوره‌ای به مشتریان خواهند پرداخت.

مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه سایپا برای استفاده از این خدمات و صرفه‌جویی در زمان خود در طول هفته، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کنند.

برای اجرای این طرح تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپایدک در خیابان دماوند، بعد از چهارراه تهرانپارس، جنب کیمیدارو خودروهای پراید، تیبا، زانتیا، C5، سراتو، تندر۹۰، مگان، ریچ، برلیانس، چانگان، S300 و ساندرو را پوشش می دهد.

همچنین تعمیرگاه مرکزی شماره ۲ سایپایدک به آدرس سه راه آذری به سمت میدان قزوین، جنب ایستگاه اتوبوس به خودروهای پراید، ریو، تیبا، ساینا، چانگان، برلیانس، سایپا ۱۵۱ و آریو ارائه خدمات خواهند داشت.

خودروهای ماکسیما، مورانو، تیانا، قشقایی، مگان، تندر۹۰، ساندرو و کلئوس می توانند به تعمیرگاه مرکزی شماره ۳ در ضلع شمال شرقی میدان آزادی و دارندگان خودروهای سراتو، چانگان، برلیانس نیز به تعمیرگاه مرکزی شماره ۴ در کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج، دفتر مرکزی شرکت سایپایدک مراجعه کنند.

سایپا نیوز

مطالب مرتبط