اراجیف امین فردین درباره زهر فکور صبور

به گزارش رصد روز ، امین فردین که برخی موضوعات بی پایه و اساس را در مورد بازیگر خانم سینمای ایران مطرح کرده بود پس از فوت این چهره باز هم بیکار ننشست و شروع به لجن پراکنی در فضای مجازی کرد. یکی از صاحبان سایتهای شرطبندی یک روز پس از فوت ای...

به گزارش رصد روز ، امین فردین که برخی موضوعات بی پایه و اساس را در مورد بازیگر خانم سینمای ایران مطرح کرده بود پس از فوت این چهره باز هم بیکار ننشست و شروع به لجن پراکنی در فضای مجازی کرد. یکی از صاحبان سایتهای شرطبندی یک روز پس از فوت این چهره با حضور در یک برنامه تلویزیونی که منابع مالی تأمین شبکه را از جیب مردم و در سایتهای شرطبندی به دست می آورد با طرح شایعات زرد و صرفاً به جهت بیشتر دیده شدن موضوعات گذشته را تکرار کرد و روی بی اخلاقی را سفید کرد. اراجیف امین فردین درباره زهر فکور صبور آنقدر باور نکردنیست و آنقدر عیان است که این به اصطلاح پاپاراتزی صرفاً به جهت به دست آوردن مخاطب بیشتر اقدام به چنین اقدامات خلاف عفتی می کند که همگی حالا به آن اذعان دارند.

مصاحبه دیده نشده از زهره فکور دوست دارم مرگ آرامی داشته باشم

اراجیف امین فردین درباره زهر فکور صبور

 

شهین تسلیمی یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون در این باره به خبرنگاران گفت که طرح چنین مسائلی که با آبروی افراد بازی می کند قطعاً یکی از علتهای پایان دادن زهره فکور صبور به زندگی خود بود.

علت خودکشی زهره فکور صبور

قطعاً اگر این خبرنگارنما در ایران حضور داشت امروز می باید در پیشگاه قانون راجع به اقدامات خود توضیح می داد. اما خارج نشین شرطبند بدون توجه به این مسائل تنها با اتکاء به شنیده های چند عنصر معلوم الحال همچنان رویه زشت خود را تکرار میکند و ادعا دارد که سفارش کسی را در شفاف سازی قبول نمی کند اما این چهره نگفت که چرا هیچ حرفی راجع به سایتهای شرط بندی خود نمی زند و همچنان در این باره سکوت می کند. جریحه دار کردن افکار عمومی و در نظر نگرفتن هیچ اخلاقی در این باره قطعاً در نگاه سودجویانه چنین افرادی نهفته است و او برای رسیدن به مقاصد خود حتی واقعیت را قربانی می نماید. امیدواریم که رسانه های داخلی نیز در انعکاس اخبار به چنین مسائل بی پایه و اساسی توجه نکنند و واقعیت را تنها از زبان مبادی رسمی مانند گزارشات پلیس آگاهی و خانواده وی جویا شوند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سارا

پاسخ دادن

۲۲ بهمن ۱۴۰۲


شما درست میگید بقیه اراجیف. جالب