ارزش دارا یکم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

با قیمت پایانی 120 هزار و 380 ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 19 مرداد 1400 به 24 میلیون و 226 هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل دویست و 380 هزار ریال کاهش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز پنج هزار و ۴۲۱ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش یک هزار و ۹۰۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۲۱ هزار و ۱۳۰ ریال بسته شد تا افزایش ۱.۹۶ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش قابل توجه روبرو بود که این موضوع در عملکرد بازیگران حقوقی و به خصوص حقیقی این نماد در پایان معاملات امروز کاملاً مشهود است.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۱۱ هزار و ۵۶۶ معامله بود که حجم آن به ۶ میلیون و ۹۷۶ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به روز قبل افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز ۸۴۵ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۱۹,۹۱۰ ریال تا ۱۲۲,۵۹۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۶ میلیون و ۲۱۶ هزار برگه سهم خریدند و ۶ میلیون و ۹۵۵ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۷۶۰ هزار ۶۴۵ برگه سهم خرید داشتند و ۲۱ هزار و ۸۰۰ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۴ میلیون و ۲۲۶ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل دویست و ۳۸۰ هزار ریال کاهش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۲ هزار و ۹۵۹ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۸ نفر از آنان حقوقی بود و۲ هزار و ۹۵۱ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۵ هزار و ۴۰۳ نفر می رسید که به جز ۵ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

 

ارزش دارا یکم 19 مرداد 1400 متن

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار