ارزش دارا یکم ۲۹ مهر ۹۹ / صعود ۵۳ هزار تومانی نسبت به روز قبل

حقیقی ها امروز 34 میلیون و 449 سهم خریداری کردند و 33 میلیون و 579 سهم نیز توسط آنها فروخته شد. تعداد خریداران حقیقی در این نماد امروز به 33,708 نفر رسید و تعداد فروشندگان حقیقی نیز 24,451 نفر بود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۲۹ مهر ۹۹ تغییراتی مثبتی در صندوق واسطه گری مالی که با نماد دارا یکم در بازار بورس خرید خرید فروش می شود به وجود آمد. این تغییرات در شرایطی صورت گرفت که کلیت بازار امروز بورس منفی بود و شاخص ریزشی بیش از ۴۲ هزار واحدی را پشت سر گذاشت. نمادهای نفتی و پالایشی به خصوص نمادهای شاخص ساز که همگی در سبد دارا یکم موجود است با افت قیمت همراه بودند اما ارزش روز دارا یکم ۲۹ مهر ۹۹ که دیروز قیمت ۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۲۰۰ تومانی داشت به ۳ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

ارزش دارا یکم ۲۸ مهر ۹۹ در شرایطی با ۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش قیمت همراه بود که قیمت آخرین معامله آن ۱۹.۶۷۰ تومان بود اما قیمت پایانی آن ۱۸.۷۰۸ تومان بسته شد. در عین حال ارزش معاملات آن نیز به بیش از ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال رسید. حجم معاملات این صندوق ۳۴ میلیون ۴۷۸ سهم بود که تعداد معاملات آن نیز ۸۴.۰۵۷ بود.

در عین حال ناو ابطال یا NAV این صندوق ۲۴۴,۰۴۵ ریال دیده می شود.

بررسی رفتار حقیقی ها و حقوقی ها

حقیقی ها امروز ۳۴ میلیون و ۴۴۹ سهم خریداری کردند و ۳۳ میلیون و ۵۷۹ سهم نیز توسط آنها فروخته شد. تعداد خریداران حقیقی در این نماد امروز به ۳۳,۷۰۸ نفر رسید و تعداد فروشندگان حقیقی نیز ۲۴,۴۵۱ نفر بود.

در طرف دیگر نیز حقوقی ها ۲۸ هزار و ۶۷۸ سهم را به سبد خود اضافه کردند و فروشنده ۸۹۸ هزار و ۷۹۴ سهم بودند. تعداد فروشندگان حقیقی در نماد دارا یکم ۲۰ نفر بود و تعداد خریداران آن نیز به ۱۶ نفر رسید.

ارزش دارا یکم 29 مهر 99

 

بیشتر بخوانید:

ارزش دارا یکم ۲۸ مهر ۹۹ / کاهش ۸ درصدی نسبت به روز قبل

ارزش سهام عدالت ۲۸ مهر ۹۹ / کاهش ۳۸ درصدی از ابتدای سال

ارزش سهام عدالت ۲۷ مهر ۹۹

قیمت طلا و سکه بهار آزادی ۲۹ مهر ۹۹ / سکه طرح جدید رکودار کاهش قیمت شد

قیمت دلار و یورو ۲۹ مهر ۹۹ / ادامه شیب کاهشی در بازار ارز

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار