استانداران گلستان، همدان و گیلان مشخص شدند

اعضای دولت، ضمن موافقت با پیشنهاد وزارت کشور، به علی محمد زنگانه، اسدا... عباسی و علیرضا قاسمی فرزاد به ترتیب به عنوان استانداران گلستان، گیلان و همدان رای اعتماد دادند.

به گزارش رصد روز، جلسه هیات وزیران  روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه، دولت با پیشنهاد وزارت کشور به علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان رای اعتماد داد.

 زنگانه استاندار گلستان، دارای مدرک پزشکی است. وی که در مقطع فعلی، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه را بر عهده داشته است، در گذشته، ریاست مرکز بهداشت استان گلستان و در مقطعی هم ریاست بهزیستی این استان را عهده دار بوده است.

در جلسه امروز اعضای دولت همچنین پس از بررسی سوابق مدیریتی و اجرایی آقای اسد ا… عباسی، وی را به عنوان استاندار گیلان تعیین کردند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان، متولد ۱۳۴۰ در شهرستان رودسر است که در گذشته، به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران  خدمت کرده است. نمایندگی رودسر و املش در ادوار هفتم و هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم، مشاغل متعدد فرهنگی آموزشی و معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، از دیگر سوابق استاندار جدید گیلان است.

علیرضا قاسمی فرزاد، که امروز با رأی اعتماد هیات وزیران به عنوان استاندار همدان، برگزیده شد، از آزادگان دوران دفاع مقدس است که بیش از دو دهه در صف و ستاد وزارت کشور سابقه خدمت دارد؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرماندار دماوند، فرماندار پاکدشت، رییس اداره دوم سیاسی وزارت کشور و مدیرکل اقتصادی استانداری تهران، از جمله سوابق خدمتی علیرضا قاسمی فرزاد؛ استاندار جدید همدان است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار