رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه:

استفاده از ظرفیت‌های هنری و سینمایی برای انعکاس دستاوردهای فولاد مبارکه ضروری است

حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به همراه احمد نوری، رئیس حوزه هنری استان اصفهان و جمعی از کارشناسان این حوزه از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید نموند.

به گزارش رصد روز، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامیدر مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: سازمان سینمایی حوزه هنری با استفاده از ظرفیت‌های هنری و سینمایی موجود، در راستای تحقق جهاد تبیین، آمادگی خود را برای انعکاس دستاوردهای فولاد مبارکه اعلام می‌دارد.

اطلاع‌رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه جزو مأموریت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری محسوب می‌شود

وی خاطرنشان کرد: قصه و روایت فولاد مبارکه از زمان شکل‌گیری این مجموعه تا رسیدن آن به دستاوردها، پیشرفت‌ها و افتخارات مختلف در قالب تولید و نمایش فیلم، سریال و مجموعه‌های داستانی فاخر، نه به‌عنوان یک امر تبلیغاتی، بلکه به‌عنوان یک امر گفتمانی و ترویجی ضروری است که البته جزو مأموریت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری محسوب می‌شود.

جعفریان با بیان اینکه فولاد مبارکه باور «ما می‌توانیم» را در کشور زنده کرده و نقش مهمی در تزریق امید به جامعه دارد، اظهار داشت: این مجموعه سوژه بسیار مناسبی برای ساخت فیلم و مستند جهت نمایش و انعکاس دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت فولاد کشور است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار