بزرگ‌ترین رویداد صنعت لوازم خانگی کشور برگزار شد؛

استقبال چشمگیر از برند بُست

مدیرعامل لوازم خانگی بست با اشاره به اینکه امسال اولین سال است که برند بُست در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران شرکت می‌کند، گفت: سبدهای مختلف محصولی را در این نمایشگاه عرضه کردیم.

به گزارش رصد روز،علیرضا عبدی با بیان اینکه برند بُست به خوبی شناخته شده و گسترش یافته است، افزود: توسعه سبد محصولات این برند در دستور کار قرار گرفته و به مرور زمان کامل‌تر خواهد شد.

مدیر برند بُست نیز در ادامه با اشاره به استقبال بی‌نظیر از غرفه بُست طی چهار روز برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران گفت: غرفه لوازم خانگی بُست در سالن ۳۸ قرار داشت و در طول برگزاری نمایشگاه یکی از شلوغ‌ترین و پربازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه بود.

مهدی جانثاریون با بیان اینکه از تلویزیون ۵۰ اینچ، سه مدل جاروبرقی و اجاق گاز رومیزی جدید بُست در نمایشگاه لوازم خانگی رونمایی شد، ادامه داد: این محصولات به زودی وارد بازار لوازم خانگی کشور می‌شوند.

وی هدف از حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی را ارائه و معرفی سبد محصولات متنوع برند بُست، توسعه شبکه فروش و شناسایی نمایندگان جدید و رونمایی از محصولات جدید عنوان کرد.

مدیر برند بُست، تنوع در سبد محصول، قیمت بسیار خوب و اقتصادی و ضمانت معتبر انتخاب سرویس را از ویژگی‌های لوازم خانگی بست دانست و بیان کرد: حضور یک نماینده از گروه انتخاب الکترونیک پس از چند سال دوری از نمایشگاه در کنار مزیت‌های محصولات بُست باعث شد تا استقبال از غرفه ما بسیار چشمگیر باشد.

وی افزود: بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران (HAMEX 2023) از ۳ تا ۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و لوازم خانگی بُست به عنوان تنها برند تجاری گروه انتخاب الکترونیک در این نمایشگاه حضور داشت.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران با مشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار