استوری غمناک سلمان نون خ برای مردم سیستان و بلوچستان+ عکس

کاظم نوربخش، بازیگر نقش سلمان در «نون خ» یک استوری احساسی و تلخ برای مردم سیستان و بلوچستان منتشر کرد.

به گزارش رصد روز، کاظم نوربخش، بازیگر نقش سلمان در «نون خ» یک استوری احساسی و تلخ برای مردم سیستان و بلوچستان منتشر کرد.

 

 

بیوگرافی

 

کاظم نوربخش (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۵۵)، بازیگر اهل ایران است.وی با بازی در سریال نون خ به شهرت رسیده است.

او در ۱ مهر ۱۳۵۵ در بیجار زاده شده است. دیپلم ادبیات دارد. کاظم نوربخش در سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۷ ساله بود ازدواج کرده و دو فرزند دختر دارد.

در شهر بیجار استان کردستان به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۷ وقتی تنها ۱۲ سال داشت از تئاتر مدرسه آغاز کرد و در همین سال در جشنوارهٔ دانش‌آموزی نفر اول شد.

بعد از تکرار عنوان بهترین بازیگر جشنوارهٔ دانش‌آموزی در سال ۶۹ توانست در بخش استانی نیز حاضر شود و سال ۱۳۷۰ بازیگر منتخب کردستان لقب بگیرد.

نوربخش تا سال ۱۳۸۲ بعنوان بازیگر در تئاتر و جشنواره‌های خیابانی حاضر بود تا اینکه از سال ۱۳۸۴ با فیلم کوتاه درس اول بازی حرفه‌ای در جلوی دوربین را نیز تجربه کرد. و رفت به بازی در سریال گل خوب رفت.

در ادامهٔ فعالیت‌های هنری خود سال ۹۰ تا ۹۱ به مدت یکسال در تهران زیر نظر استاد پرویز برید دورهٔ خلاقیت و بداهه‌پردازی در تئاتر را طی کرد.

نوربخش در سال ۱۳۹۸ به دعوت سعید آقاخانی به سریال نون خ پیوست.

نوربخش، هر چند پیش‌تر نیز سابقهٔ بازیگری داشته است، اما آنچه او را معروف کرد، سریال نون خ است. از سال ۱۳۸۴ کارگردانی را به صورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت شروع کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار می‌باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار