توسط بنیاد مستضعفان

اعطای ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به محرومان خور و بیابانک

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در خور و بیابانک از اعطای 17 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره معیشتی به محرومان شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش رصد روز،مهدی پارسا در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی گفت: این تسهیلات در دو فصل بهار و پاییز در مجموع به ۸۵ نفر از دهک های پایین ۱تا ۴ و افراد محروم و قشر آسیب پذیر اعطا شد.

وی در خصوص نحوه تخصیص تسهیلات توضیح داد: در مرحله نخست اعطای تسهیلات در فصل بهار، ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به ۴۵ نفر افراد واجد شرایط هر کدام ۱۵۰ میلیون ریال وام اختصاص یافت.

به گفته دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی، در مرحله دوم و فصل پاییز، ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۰ نفر و هر کدام ۲۵۰ میلیون ریال اعطا شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به واجدان شرایط روستایی و شهری تعلق گرفت، گفت: در مرحله دوم با شیوه‌ی متفاوتی افراد جدید مشخص و با هماهنگی صورت پذیرفته افراد محدودی که حائز شرایط و دریافت تسهیلات در ابتدا نبودند جایگزین و معرفی شدند تا سقف اعتبارات این شهرستان محروم کویری جذب شود.

پارسا افزود: هر چند که این تسهیلات با عنوان وام معیشتی معروف است اما به متقاضیان واجد شرایط در حوزه های مختلف اشتغال، ازدواج، جهیزیه، درمان، تعمیر و تکمیل مسکن و غیره اعطاء می شود.

www.alavi-bonyad.com/10675

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط