اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه کسب‌وکارهای ایرانی

  ران دسنتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب جمهوری‌خواه آمریکا، سیاست‌های پیشنهادی جدیدی را برای اعمال تحریم‌های جدید علیه کسب‌وکارهای ایرانی در فلوریدا اعلام کرد. او گفت که جمهوری اسلامی به سازماندهی حم...

 

ران دسنتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب جمهوری‌خواه آمریکا، سیاست‌های پیشنهادی جدیدی را برای اعمال تحریم‌های جدید علیه کسب‌وکارهای ایرانی در فلوریدا اعلام کرد. او گفت که جمهوری اسلامی به سازماندهی حمله حماس به اسرائیل کمک کرده است. به گزارش رصد روز، شبکه خبری «فاکس» آمریکا، فرماندار فلوریدا، با طرح ادعاهایی خواستار تحریم ایران شد.

دسنتیس در یک کنفرانس خبری در کنیسه شولِ بال هاربر در فلوریدا،دولت ایران را به کمک به حماس متهم کرد و از دولت جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، خواست تا اقدامات شدیدتری را علیه تهران به اجرا درآورد.

فرماندار فلوریدا مدعی شد: «وقتی [دولت] ایران پول بیشتری به دست می‌آورد، از آن برای بهتر کردن زندگی مردم ایران استفاده نمی‌کند. آنها (مقامات دولت ایران) از آن برای تأمین مالی تروریسم در سراسر خاورمیانه و در سراسر جهان استفاده می‌کنند. آنها پول را برای حزب‌الله می‌فرستند، آنها پول را برای حماس می‌فرستند و این دقیقاً همان چیزی است که ما شاهد آن بودیم.»

او مدعی شد که «ایران در سازماندهی این حمله به اسرائیل دست داشته است»و  افزود: «ما این را می‌دانیم، گزارش شده است. آنها (دولت ایران) آن را تکذیب می‌کنند، اما ما هوشیارتر از آن هستیم.»

 

فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا اضافه کرد که اکنون «ما فرصتی مناسب برای انجام یک کار مؤثر داریم که از نظر ماهیت، تفاوت ایجاد کند.»

ران دسنتیس گفت: «پیشنهاد ما این است که در شرایطی که در کنار اسرائیل ایستاده‌ایم، ایران را تحریم کنیم. بنابراین، تصمیم گرفتیم که در جلسه بعدی قانون‌گذاری، پیشنهاد خود را برای افزایش تحریم‌های فلوریدا علیه ایران و مسدود کردن تجارت ایران در ایالت‌مان را ارائه دهیم.»

او افزود: «ما باید از همه راه‌های موجود برای پایان دادن به پول‌هایی که به ایران می‌رود، استفاده کنیم.»

منبع: دیده بان ایران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار