افزایش ضریب نفوذ بیمه از طریق توسعه و تعالی سرمایه انسانی میسر می‌شود

دکتر بنیادی نائینی در دیدار با مدیرعامل بیمه دی، بکار گیری نیروی متخصص و کارآمد در شرکت های بیمه را از مهمترین مولفه های افزایش سهم بازار شرکت ها دانست.

به گزارش رصد روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر بنیادی نائینی در دیدار با مدیرعامل بیمه دی، بکار گیری نیروی متخصص و کارآمد در شرکت های بیمه را از مهمترین مولفه های افزایش سهم بازار شرکت ها دانست.

دکتر علی بنیادی نائینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در این نشست صمیمانه بر نقش و اهمیت سرمایه انسانی کارآمد تاکید کرد و گفت: خوشبختانه بیمه دی در این حوزه به صورت یک شرکت دانش بنیان عمل کرده و نیروهای جوان و متخصص را جذب کرده است.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی افزود: یکی از استانداردهایی که می تواند در جهت بهبود همیشگی به سازمانها کمک شایانی کند، استاندارد سرمایه گذاری منابع انسانی است.
وی خاطرنشان کرد: صنعت بیمه نیز برای افزایش ضریب نفوذ بیمه باید بر جذب نیروهای متخصص و کارآمد و تجهیز آنها به علم روز سرمایه گذاری کند.
دکتر بنیادی نائینی با اشاره به ایجاد مرکز نوآوری صنعت بیمه برای اولین بار گفت: خوشبختانه این مرکز مورد توجه بسیاری از مدیران عامل شرکت‌های بیمه قرار گرفته و این بیانگر تمایل صنعت بیمه برای ورود به حوزه های جدید بیمه ای است و این مرکز می‌تواند ایده های نو را به صنعت بیمه تزریق کند.
وی تصریح کرد: با ورود کسب و کارهای جدید، صنعت بیمه باید هوشمندانه رفتار کند و بیمه های متناسب با نیازهای آنان را فراهم کند.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی،  وجود معاونت برنامه ریزی و تحول کسب و کار در چارت سازمانی بیمه دی را نشان دهنده آمادگی این شرکت برای همگام سازی خود با تحولات روز جامعه دانست و گفت:
همه شرکت های بیمه باید به سمت ایجاد واحد توسعه کسب و کار و تعالی سازمانی اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش مهم شبکه فروش در پایداری شرکت های بیمه تاکید کرد و گفت: توانمند‌سازی‌ شبکه فروش یکی از   مولفه های موفقیت شرکت های بیمه محسوب می‌شود و شرکت های بیمه با تعریف سر فصل های آموزشی مدون مانند مسائل فنی روز بیمه ای، مدیریت ریسک، بازاریابی،روانشناسی و … باید شبکه فروش را به سمت نقش اصلی خود که مشاور بیمه گذار است، سوق دهند.
همچنین در این نشست، محمد رضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، ضمن ابراز خرسندی از دیدارهای صمیمانه نهاد ناظر با شرکت های بیمه، تداوم این نشست ها را به نفع صنعت بیمه دانست و گفت: این نشست ها باعث نزدیکی و تعامل بیشتر شرکت های بیمه و نهاد ناظر و در نهایت رسیدن به یک ادبیات مشترک در صنعت بیمه  می شود.
همچنین کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات بیمه دی به ویژه در خصوص ارائه خدمات به ایثارگران پرداخت.
شایان ذکر است در این نشست مدیران و مشاور حوزه معاونت طرح و توسعه و مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی و عضو هیأت عامل و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحول کسب و کار ، مشاور مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری و امور سهام بیمه دی حضور داشتند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار