با قرار گرفتن در رتبه نخست شرکتهای بیمه ای بورسی محقق شد؛

افزایش ۳۶.۵ درصدی صدور بیمه نامه در بیمه دی در ۵ ماهه سال جاری در مقایسه مجموع سال گذشته

بیمه دی در 5 ماهه سال جاری با صدور بیش از 233 هزار میلیارد ریال بیمه نامه علاوه بر قرارگیری در جایگاه نخست شرکتهای بیمه ای بورسی از این حیث افزایش 36.5 درصدی صدور بیمه نامه در مقایسه با مجموع سال گذشته را رقم زد.

به گزارش اختصاصی رصد روز،توجه منتقدان به عملکرد بیمه دی در سال جاری به واسطه نتایج قابل توجه نشان می دهد که خانواده های معظم شهدا و جانبازان هرگز چالشهای گذشته را با این شرکت بیمه ای نداشته چرا که بیمه دی جزو معدود شرکتهای سودده بنیاد شهید در دو سال گذشته است که توانسته با اصلاح برخی رویه ها در جذب پرتقو و صدور بیمه نامه  رضایت حداکثری بیمه گذاران را جلب کند.

عملکرد تحسین برانگیز بیمه دی در ۵ ماهه نخست ۱۴۰۳

بیمه دی در پایان مردادماه سال جاری ۲۳۳ هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۹ درصدی داشت.

میزان خسارت پرداخت شده این شرکت براساس گزارشات موجود به ۶۵ هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری رسید که رشد ۶۶ درصدی را نسبت به ۵ماهه ۱۴۰۲ گزارش می کند.

در سال جاری نسبت خسارت بیمه دی ۲.۷ درصد نشان می دهد که در مقایسه بانسبت ۲۸.۵ درصدی مدت مشابه سبب بهبود وضعیت مالی بیمه دی در سال جاری شده.

با در نظر گرفتن میزان خسارت و صدور بیمه نامه تراز بیمه دی در پایان مردادماه به ۱۶۸ هزار و ۹۰ میلیارد ریال رسیذ که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش را محقق کرده است که قطعاً در بهبود وضعیت مالی بیمه دی اثر قابل توجهی خواهد داشت.

عملکرد بیمه دی در سال جاری وقتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که با میزان صدور بیمه نامه در سال گذشته مقایسه شود. این شرکت بیمه ای در سال گذشته ۱۷۰ هزار و ۹۸۲ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرده بود که در ۵ ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش ۳۶.۵ درصدی صدور بیمه نامه ها در این شرکت در مقایسه با مجموع سال گذشته بودیم.

گفتنیست بیمه دی در ۵ ماهه ۱۴۰۳ در جایگاه نخست شرکتهای بیمه ای بورسی از حیث صدور بیمه نامه قرار دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار