مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کرد:

انجام تمامی مراحل پذیره ‌نویسی نماد «فصبا» در بورس

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از انجام تمامی مراحل پذیره ‌نویسی نماد معاملاتی این شرکت با عنوان «فصبا» در بورس خبر داد.

به گزارش رصد روز،روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، دکتر احسان دشتیانه در نشست خبری که در حاشیه سمپوزیم فولاد ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار شد، از انجام تمامی مراحل پذیره‌نویسی نماد معاملاتی این شرکت با عنوان «فصبا» در بورس خبر داد و گفت: تمام مراحل پذیره‌نویسی انجام و مجمع آن نیز برگزار شد و مجمع مورد تایید سازمان قرار گرفت و مجوز پذیره‌نویسی از سوی سازمان صادر شد و در حال حاضر در مرحله ثبت شرکت‌هاست.

وی در خصوص زمان پذیره‌نویسی بیان کرد: مرحله ثبت شرکت‌ها بین ۱۰ روز تا دو هفته زمانبر خواهد بود و بلافاصله پس از آن پذیره‌نویسی آغاز و نماد فعال خواهد شد.

دشتیانه ادامه داد: به محض فعال شدن نماد اطلاعات از طریق کدال به سهامداران اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به عملکرد این شرکت گفت: افزایش سرمایه ۸۰۹ درصدی این شرکت و رسیدن آن به ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز انجام شده است.

دشتیانه با بیان اینکه صبا فولاد خلیج فارس مرحله به مرحله برای توسعه هدف گذاری کرده است، افزود: این شرکت احداث یک واحد احیای مستقیم به ظرفیت یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن بریکت گرم تا سال ۱۴۰۴، احداث واحد فولادسازی و ریخته گری تختال ضخیم به ظرفیت یک و نیم میلیون تن در سال برای فاز ۳ در افق ۱۴۰۷ و تولید ۳ میلیون تن محصول نهایی با ارزش افزوده بالا در افق ۱۴۱۰ را هدف‌گذاری کرده است.

وی از رشد تولید در این شرکت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای رشد ۵۰ درصدی تولید صبا فولاد خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است تا در آستانه ظرفیت اسمی قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اجرای طرح‌های توسعه صبا فولاد خلیج فارس و تامین مالی این طرح‌ها را اولویت این شرکت فولادی عنوان کرد و طرح‌های مگامدول احیای مستقیم شماره ۲، احداث واحد فولادسازی و نورد ورق‌های فولادی را جزو طرح‌های توسعه فصبا نام برد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار