اولین تصویر لو رفته از عروسی امیر جعفری و ریما رامین فر!

تصویری از عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین فر در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش رصد روز، تصویری از عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین فر در فضای مجازی منتشر شده است.امیر جعفری و ریما رامین فر جزو بازیگران معروف و مشهور سینما و تلویزیون اند این دو بازیگر سال هاست که ازدواج کرده و دارای یک پسر هستند. امیر جعفری و ریما رامین فر به تازگی در سریال جنگل آسفالت با یکدیگر همبازی شده اند.

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخت و نخستین تجربهٔ سینمایی‌اش در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم‌های نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ و قارچ سمی رقم خورد. او سال بعد برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بدون شرح نامزد جایزهٔ بازیگر کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

جعفری برای بازی در فیلم‌های مکس (۱۳۸۵) و قاعده تصادف (۱۳۹۱)، و همچنین مجموعه‌های میوه ممنوعه (۱۳۸۶)، زیر هشت (۱۳۸۹) و یاغی (۱۴۰۱) نامزد جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشن حافظ شد.

امیر جعفری در ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. خانواده او اصالتاً از اهالی زنجان بوده‌اند. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. علیرضا جعفری برادرزادهٔ اوست. جعفری بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخت. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و آن را با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است.

بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار