اولین زمین چمن مصنوعی در مجتمع نور شهرستان قم به بهره برداری رسید

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در استان قم از افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی در مجتمع نور به نام شهید ابراهیم هادی با حضور برخی مسئولان این استان خبر داد.

به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ زمین چمن مصنوعی و نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور با عنوان شهید ابراهیم هادی در مجتمع فرهنگی نور استان قم با حضور چهره های ورزشی و ملی، مسئولین استان، جوانان و نوجوانان و با حمایت بنیاد علوی به بهره برداری رسید.

مهدی قربانی کرمدر گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی گفت: این زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۸ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان و در زمینی به وسعت ۹۸۰ متر مربع احداث شده است که دارای نور و شرایط استاندارد برای برگزاری مسابقات دانش آموزی و دانشجویی می باشد.

وی ایجاد نشاط اجتماعی و تفریحی در مناطق محروم را از اهداف اصلی کار گروه فرهنگی نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی عنوان کرد و بیان داشت: ما به دنبال آن هستیم که شرانه ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار را افزایش دهیم.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در قم افزود: پیش بینی شورای پیشرفت احداث حداقل یک زمین چمن مصنوعی در هر منطقه از استان است.
خاطرنشان می سازد در راستای رویکرد فرهنگی-ورزشی بنیاد علوی در نقاط محروم کشور، تا کنون ۴۴۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق هدف بنیاد علوی به بهره برداری رسیده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار