بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین کاربران را مدیران شعب خواهد کرد

یکی از مسائلی که به واسطه بانکداری دیجیتال در کشور اتفاق خواهد افتاد نقش پررنگ کاربران است که سطح رضایتمندی آنان کیفیت ارائه خدمات در بستر بانکداری دیجیتال را تغییر می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، یکی از مسائلی که به واسطه بانکداری دیجیتال در کشور اتفاق خواهد افتاد نقش پررنگ کاربران است که سطح رضایتمندی آنان کیفیت ارائه خدمات در بستر بانکداری دیجیتال را تغییر می دهد. کاربر محوری و یا به عبارت دیگر فیلتر کردن اهم خدمات توسط کاربران این امکان را فراهم می کند تا در ارتقای پلتفرمهای بانک دیجیتالی نظر کاربران به عنوان مدیران شعب خود لحاظ شود. به عبارت ساده تر کاربرپذیری و کاربردپذیری دو اتفاق مهمی است که می توان در بانکداری دیجیتال رصد کرد. با افزایش ضریب نفوذ این مسئله در بین کاربران و هرچه که به سطح بهره وری آنان افزوده می شود می توان مشاهده کرد که هزینه های سربار چنین موضوعاتی که در همه پروژه های تحقیقاتی و علمی شاهد آن هستیم به حداقل ممکن می رسد.

 

در واقع بسیاری از کاربرانی که امروز به دلائل مختلف که شیوع ویروس کرونا می تواند مهمترین دلیل آن باشد در شعب بانکی حضور پیدا نمی کنند با توجه به میزان استقبال و سهولت در گرفتن خدمات بانکی و تکرار آن به گسترش موج جدید بانکداری دیجیتال کمک خواهند کرد.

 

در گزارشات قبلی پیرامون این موضوع به مسائلی مانند شفافیت و کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش خطای انسانی در عملیات های بانکی به کمک پلتفرمهای آن اشاره شد اما به موضوع کاربرانی که از این امکانات استفاده می کنند اشاره نشد. فضای گسترده ای که حالا توسط بانک ایران زمین در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

رونمایی از پلتفرم بانکداری دیجیتال به نام فراز ، ایجاد پایگاه داده بانک و آموزش مباحث بانکداری دیجیتال در در رسانه های جمعی از جمله زمینه هائیست که بانک ایران زمین به منظور تغییر نگاه کاربران به موضوع بانکداری طراحی کرده اما نباید از این مسئله غافل شد که در حال حاضر مفهوم بانکداری دیجیتال تنها به انجام چند تراکنش ساده محدود شده در حالیکه در پلن بانک ایران زمین به طور کاملا تخصصی این موضوع در حال معرفی نسل جدید بانکداری در کشور است.

 

کاربرمحوری که مهمترین محور فعالیت بانکداری دیجیتال است به واسطه جمع کردن اطلاعات مورد نیاز کاربران زمینه ای ایجاد می کند که در آن می توان الگوی جامعی از خدمات بانکی را پیاده سازی کرد. اشراف کامل و جامع کاربران به حقوق خود در این حوزه از دیگر مزیت هائیست که در شرایط فعلی با توجه به مشغله های فعلی و زمانبر بودن مراجعات حضوری در مواجهه کارمندان و متصدیان بانکی با مراجعان کمتر شاهد آن هستیم.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار