بانکی که دادستانی علیه مدیرانش اعلام جرم کرد در فهرست سیاه وزارت نفت قرار گرفت

وزارت نفت کلیه ضمانتنامه های یکی از بانکهای خصوصی کشور را که پیش تر دادستانی علیه مدیرانش اعلام جرم کرده بود فاقد اعتبار اعلام و این بانک را در بلک لیست خود قرار داد. پیش تر بانک اقتصاد نوین نیز در فهرست سیاه این وزارتخانه قرار گرفته بود....

به گزارش اختصاصی رصد روز، حاشیه های بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر تمامی ندارد. در اسفندماه سال گذشته میادین نفتی سپهر و جفیر با قراردادی به‌میزان سرمایه‌گذاری ۲.۸ میلیارد دلار با مدت زمان ۲۰ سال و با میانگین تولید روزانه ۵۰ هزار بشکه نفت صادراتی به بهره‌برداری رسید.

آنطور که از منابع موثق به گوش می رسد حضور کنسرسیومی برخی بانکها در پروژه تبدیل به حاشیه جدیدی شده که اما و اگرهای زیادی را به صورت جدی مطرح می کند.

طبق اخبار واصله وزیر نفت در نامه ای به معاونانش یکی از بانکهای خصوصی کشور و شرکتهای زیرمجموعه آن را که سال گذشته نیز دادستانی تهران در خصوص مدیران این بانک اعلام جرم کرده بود در فهرست سیاه این وزارت خانه قرار داد.

در سنوات گذشته  نیز بانک اقتصاد نوین به دلیل عدم همکاری در اجرایی کردن ضمانتنامه های پیمانکاران در یکی از پروژه های نفت و گاز در فهرست سیاه وزارت نفت قرار گرفت و ضمانتنامه هایش فاقد اعتبار معرفی شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار