با مساعدت بنیاد مستضعفان ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومان کوهدشت تحویل داده شد

با مشارکت بنیاد علوی، 200 واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن و بد مسکن (واحدهای مسکونی غیر ایمن) تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کوهدشت در استان لرستان تحویل داده شد.

به گزارش رصد روز،به نقل از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ طبق تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن و بد مسکن میان بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شده بود ۳۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل داده شود که تاکنون دو سوم آن تحویل و به بهره برداری رسیده است و در آینده ای نزدیک ۱۰۰ واحد باقی مانده ساخته و تحویل داده می شود.

یادآور می شود: براساس تفاهم‌نامه‌ ۱۰ هزار واحدی میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن، متولی این طرح که از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده، کمیته امداد امام خمینی (ره) است و بنیاد طی این تفاهم‌نامه نقش تامین منابع مالی بلاعوض به میزان بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در احداث مسکن‌ها را برعهده دارد و پیگیری اخذ تسهیلات کم بهره نیز بر عهده بنیاد مسکن است.

همچنین براساس تفاهمنامه ۲۰ هزار واحدی میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن قرار است ۲۰۸ واحد مسکونی ویژه محرومان این شهرستان ساخته و تحویل داده شود که این عملیات هم اکنون در حال انجام است.

www.alavi-bonyad.com/10702

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار