بدهی های بیمه حافظ از دارایی آن پیشی گرفت / زیان انباشته بیمه حافظ ۴۰ درصد بیشتر از سرمایه

بدهی های بیمه حافظ در پایان دوره مالی منتهی به پایان آذر 1.390 میلیارد ریال می رسد در حالیکه دارایی های آن 1.358 میلیارد ریال است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با انتشار فهرست جدید صورتهای مالی بیمه حافظ اتفاقات خوبی در آن مشاهده نمی شود. هرچند که با وجود اینکه چند روزی بیشتر به پایان سال نمانده و هنوز گزارشات کامل این شرکت بیمه ای مانند جزئیات پرداخت ها و شرح پرتفوی آن بارگذاری نشده اما از اطلاعات کلی این شرکت بیمه ای نیز اخبار امیدوار کننده ای به چشم نمی خورد. از میزان بدهی های بیمه حافظ تا زیان انباشته و سایر مواردی که به آن اشاره خواهیم کرد.

کسب رتبه یازدهم در بین بیمه های خصوصی و دولتی در آخرین رتبه بندی شرکت های بیمه ای هم البته به آمار نا امید کننده بیمه حافظ دامن می زند. این شرکت بیمه ای که هنوز مر قانون در خصوص تعداد اعضای هیئت مدیره اش رعایت نشده ( ۴ نفر ) در آخرین وضعیت مالی خود در آمدهای حق بیمه ای خود را نسبت به ماهه سال قبل رو به کاهش می بیند. افزایش زیان انباشته این شرکت بیمه نسبت به پایان سال ۹۸ زیان انباشته بیمه حافظ را ۴۰ درصد بیشتر از سرمایه ثبت شده آن نشان می دهد سرمایه بیمه حافظ در حال حاضر ۱۲۲ میلیارد ریال است در حالیکه زیان انباشتهآن به ۱۷۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال می رسد

رشد ۵۱ درصدی زیان خالص این شرکت بیمه ای نسبت به ۹ ماهه سال ۹۸ یکی دیگر از موادریست که نشان می دهد اوضاع در این شرکت بیمه ای اصلا رضایت بخش نیست هرچند که از عدم رعایت بدیهی ترین موارد قانونی در چینش اعضای هیئت مدیره خیلی راحت تر می شود به این موضوع پی برد.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد افزایش بدهی این شرکت بیمه ای است که به این جهت شاهد پیشی گرفتن بدهی های این بیمه نسبت به دارایی های آن هستیم. بدهی های بیمه حافظ در پایان دوره مالی منتهی به پایان آذر ۱.۳۹۰ میلیارد ریال می رسد در حالیکه دارایی های آن ۱.۳۵۸ میلیارد ریال است.

 

 

بدهی های بیمه حافظ زیان انباشته

 

 

 

بیشتر بخوانید: 

ابهام پشت ابهام درباره مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه حافظ + اسناد

 

 

 

 

مطالب مرتبط