برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه میهن(سهامی عام)

این جلسه ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل شرکت بیمه میهن برپا می‌گردد.

به گزارش رصد روز،مجمع عمومی فوق العاده بیمه میهن با دستور افزایش سرمایه برگزار می شود
شرکت بیمه میهن از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت با دستور جلسه افزایش سرمایه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه میهن، از کلیه سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان دعوت شده تا در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت که راس ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۲در محل شرکت به نشانی: تهران، خیابان شهید خالداسلامبولی، نبش خیابان بیست و هشتم، پلاک ۹۰ ساختمان بیمه میهن، طبقه نهم برگزار می‌گردد، حضور بهم رسانند.
دستور جلسه این مجمع تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت ؛ تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه مصوب بیمه مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس اوراق بهادار برای شرکت‌های بیمه و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده می باشد.
کلیه سهامداران محترم و یا وکلا و نمایندگان قانونی آنان جهت دریافت ورقه ورود به جلسه مجمع می توانند حداکثر تا تاریخ۲۴/۱۱/۱۴۰۲در ساعات اداری (۸ صبح لغایت ۱۶) به مدیریت سرمایه¬گذاری شرکت واقع در ساختمان مرکزی، طبقه دوم به آدرس فوق‌الذکر مراجعه نمایند.
همچنین سهامداران محترم جهت حضور در جلسه مجمع مذکور می‌بایست حتما کارت ملی و در صورتی که وکالت از طرف افراد دیگر دارند، باید وکالت‌نامه محضری به تاریخ برگزاری و موضوع مجمع از سوی سهامدار را به همراه داشته باشند. ضمنا در رابطه با نمایندگان اشخاص حقوقی علاوه بر کارت ملی، ارائه اصل معرفی‎‌نامه شخص حقوقی با امضای صاحبان امضا مجاز نیز الزامی می‌باشد.
مشاهده همزمان مجمع از طریق لینک www.mihaninsurance.comصورت زنده امکان‌پذیر است شایان ذکر است سهامداران محترم می‌توانند سوالات و نظرات خود را از این طریق مطرح تا نسبت به پاسخگویی به آنها مطابق با ضوابط مجامع اقدام گردد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط