بغض سجاد غریبی / جنازه مارتین فورد را بیرون خواهد کشید / به من فرصت دهید + فیلم

به گزارش رصد روز ، پس از رؤیارویی ناموفق هالک ایرانی با مارتین فورد شائبه ها و حرفهای زیادی در خصوص نوع مصاف این دو نفر به گوش رسید و برخی آن را یک سناریوی از پیش نوشته شده می دانستند و برخی دیگر با این ادعا که این با یکدیگر دوست هستند شر...

به گزارش رصد روز ، پس از رؤیارویی ناموفق هالک ایرانی با مارتین فورد شائبه ها و حرفهای زیادی در خصوص نوع مصاف این دو نفر به گوش رسید و برخی آن را یک سناریوی از پیش نوشته شده می دانستند و برخی دیگر با این ادعا که این با یکدیگر دوست هستند شروع به گمانه کردند. بغض سجاد غریبی در اولین مصاحبه ای که بعد از ورود به ایران داشت نشان می دهد که برخی از این حرفها و گمانه ها واقعا بی مهری بود چرا که سجاد غریبی بعد از آن مصاف با حاشیه هایی روبرو شد که او را از روبرو شدن با خانواده اش معذور داشت. او در این مصاحبه گفته جنازه مارتین را از رینگ بیرون خواهید کشید!!!!

پشت پرده مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد با مارتین برای حمله هماهنگ کرده بودند

به گفته او مادرش به او گفت کسی که من در آن فیلم دیدم پسرم نبوده چون خیلی ضعیف بود. هالک ایرانی همچنین گفته از وقتی که به ایران آمده نتوانسته پدرش را ببیند.

عصبانیت شدید سجاد غریبی بعد از تقابل با مارتین فورد

سجاد غریبی ضمن رد همه حرفهایی که در خصوص سناریوی از پیش تعیین شده او و مارتین فورد مطرح می شد گفت: مارتین بارها اعلام کرده که مرا در رینگ خواهد کشت این چه رفاقتی است که برخی ادعا می کنند. او اگر دوست من بود در آن لحظه با یک هل کوچک ماجرا را تمام می کرد نه اینکه اینطور ناجوانمردی کند و مرا با این همه مسئله روبرو سازد.

بغض سجاد غریبی / جنازه مارتین فورد

را بیرون خواهد کشید / به من فرصت دهید

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by تی وی پلاس (@tvpluss)

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار