بیمه آسیا به ماجرای فضل الله معظمی نائب رئیس هیئت مدیره چندشغله خود پاسخ دهد

فضل الله معظمی نائب رئیس هیئت مدیره بیمه آسیا به طور همزمان در چند شرکت به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فعالیت می کند این در حالیست که برای بسیاری از جوانان تحصیلکرده حتی یک شغل هم پیدا نمی شود

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با رسیدن آمار بیکاری به مرز ۲۶ درصد این تصور که تدبیر دیگری در زمینه مدیران چندشغله اندیشیده شود نباید دور و دیر می بود اما گویا یا مدیران برخی از شرکتها از شرایط موجود بی خبرند یا بیش از حد به توانایی های خود اطمینان دارند که در هر صورت قابل نقد است. در شرایطی که برای هر جوان تحصیلکرده حتی یک شغل به راحتی در دسترس نیست در اختیار گرفتن چندین و چند صندلی توسط یک نفر چه معنایی جز بی تفاوتی خواهد داشت. نگاهی به سبک و سیاق مدیریتی حاکم در برخی از شرکتها این سؤال را مطرح می کند که آیا فشارهای اجتماعی ناشی از چالش هایی مانند بیکاری توسط برخی حس نمی شود که شاهد وضعیت فعلی هستیم؟ شرکت بیمه آسیا از جمله شرکتهایی است که بررسی برخی اعضای هیئت مدیره آن معمای قابل تأملی را مطرح می کند که مربوط به تعریف شغل و ارتباط توانایی یک نفر با حوزه های مختلف شغلی است. فضل الله معظمی نائب رئیس هیئت مدیره بیمه آسیا در برررسی های صورت گرفته چندشغله بودنش قابل توجه است.

 

فضل الله معظمی علاوه بر اینکه نائب رئیس هیئت مدیره بیمه آسیاست به طور همزمان در شرکت صافولا و پویا فراز ساپرا عضو هیئت مدیره است. معظمی جدا از اینها در شرکت مشاوره و مدیریت اترک شیراز به عنوان مدیرعامل فعالیت می کند.

 

جدا از اینکه دو شرکت مشاوره و مدیریت اترک شیراز و پویا فراز ساپرا حتی پورتالی جهت رؤیت و دریافت اطلاعات ندارند با بررسی شرکت صافولا مشخص می شود این شرکت در زمینه تولید روغن های نباتی فعالیت می کند که از شرکتها زیر مجموعه مجموعه صنعتی بهشهر است. سؤالی که مطرح می شود این است که ارتباط کاری یک شرکت در زنجیره غذایی با یک شرکت بیمه ای با ۶۲ سال سابقه در این صنعت چیست؟ با توجه به سن و سال آقای فضل الله معظمی بهتر است که ایشان به نسل جوان اعتماد کنند و برخی از مسئولیتهای خود را واگذار کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط