بیمه دانا معادلات صنعت بیمه را در پیش بینی های اقتصادی تغییر می دهد

بیمه دانا در نیمه نخست سال جاری معادل ۹۸ درصد سال گذشته بیمه نامه صادر کرد که چنین عملکردی علاوه بر اینکه یک دستاورد قابل توجه برای شرکتهای بیمه محسوب می شود بلکه سبب خواهد شد با وجود بی مهری های برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲ به صنعت بیمه ...

بیمه دانا در نیمه نخست سال جاری معادل ۹۸ درصد سال گذشته بیمه نامه صادر کرد که چنین عملکردی علاوه بر اینکه یک دستاورد قابل توجه برای شرکتهای بیمه محسوب می شود بلکه سبب خواهد شد با وجود بی مهری های برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲ به صنعت بیمه شاهد تغییر معادلات در ادامه مسیر باشیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه دانا در رقابت با سایر شرکتهای بیمه ای در سال گذشته توانست همه دستاودهای ممکن یک شرکت بیمه ای را کسب کند و علاوه بر اینکه برخی از رقبای سنتی را در بازار بیمه پشت سر بگذارد بلکه با کسب بیشترین سهم از بازار تبدیل به مدعی جدیدی در صنعت بیمه شد که می تواند معادلات تغییر دهد.

یکی از مهمترین نکاتی که در مسیر حرکتی بیمه دانا قابل توجه است کیفیت حفظ و بهبود نتایج حاصل شده در ساختار این شرکت بیمه ایست. به عبارت روشن تر هرچند که تبدیل زیان به سود در بسیاری از شرکتها با برخی تغییرات فنی و مدیریتی امری مرسوم است اما تعداد شرکتهایی که بعد از رهایی از زیان مسیر متفاوتی را نسبت به گذشته پیمایش کنند خیلی زیاد نیست. بیمه دانا پس از مرتفع کردن مسئله زیان تبدیل به رقیب قدرتمندی در صنعت بیمه شد که می توان گفت نسخه تابحال دیده نشده ای را از آن شاهد هستیم.

بیمه دانا شش ماهه نخست سال جدید را در شرایطی با حق بیمه تولیدی ۲۰۲ هزار میلیارد ریالی به پایان رساند که صدور این مقدار بیمه نامه در نیمه نخست سال رکورد قابل توجهی برای صنعت بیمه به حساب می آید بیمه دانا علاوه بر اینکه با میزان حق بیمه تولیدی خود در نیمسال نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل عملکرد خود را حدود ۶۲ درصد افزایش داد بلکه با این نمایش باید منتظر خلق اعداد و ارقام جدیدی در موضوع صدور بیمه نامه در صنعت بیمه باشیم.

بررسی ها نشان می دهد که بیمه دانا در نیمه نخست سال جدید معادذل ۹۸ درصد کل سال گذشته حق بیمه تولیدی داشته که این مقدار برای هیچ یک از شرکتهای بیمه ای فعال در بازار سرمایه به دست نیامده و بیمه دانا به تنهایی در تلاش است که ظرفیت های جدیدی را به بازار بیمه معرفی نماید.

این اتفاق در شرایطی برای بیمه دانا می افتد که بررسی برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲ مشخص می کند که صنعت بیمه با بی مهری های زیادی روبروست اما استمرار دستاوردهای برخی شرکتهای بیمه ای مانند بیمه دانا می تواند ورق وضعیت فعلی را عوض کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار